Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Derfor så kan man bygge om hvis man finner noen 17" til salgs til 18". Da bør de selvsagt være i behov av rennovering.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eller bare renovere og beholde de i 17" ;)

Jeg fikk fikk pris fra Claus på 17" BBS RS(dog spesiallaget med 4x100 boltsirkel) i 8,5 og 9,5 til ca. 27.000,- NOK inkl. frakt.

Hadde tenkt å gå for dem, men kom utrolig nok over noen brukte 17" som også var spesiallaget med 4x100 boltsirkel :)

Uansett, jeg ville heller ikke ha kjøpt de kopiene når bilen tross alt er en E30 M3.

Skrevet

Hadde aldri i verden kjøpt kopi av BBS RS for å sette på en E30 M3.....sjå ann verdiøkning av bil`n med BBS RS kontra kopi felga....det e nok en ganske så stor forskjell! BBS RS e verd mere om 2 år, men`s kopi felgan får du kanskje halvparten av ka du ga for dem visst du e heldig.

Skrevet

jeg begynner å lure på hvorfor jeg la ut denne tråden... bare tull jo.

jeg lurte på forskjellen mellom de 2 merkene men siden ingen visste sendte jeg mail til noen som visste det... hvis du gir 30000 for bbs rs håper jeg du skal ha dyre dekk for du for taki helt støkne for mellom 16-20k.. dekk til 10k:O? da bør du høre mer rundt ass

Skrevet

Regner med det er meg du prater til.

RS`ene koster 2100 euro.

Norske kroner med dagens kurs(8.95)= 18.809,-

18.809,- + 25% norsk moms = 23.511,-

Frakt: 180 euro = 1612,-

Totalt: 25.123,-

Blir da ikke dekk for 10 lapper hvis jeg havner under 30 gjør det vel? ;)

Skrevet

Mye synsing i denne tråden.

Kjøp act felga, sett på bbs senter lokk.

hvem merker forskjell? 3-4 000,-s part er iallefall endel penger for meg..

Skrevet

felgen-garage sender også til deg som gave, og da regner jeg med at du ikke skal betale moms i norge? Sendte en mail til de bare for å høre pris på noen felga fikk det her :

-I can send wheels as gifts so there should be no Norwegian taxes or customs.

Regards, Claus

Skrevet
felgen-garage sender også til deg som gave, og da regner jeg med at du ikke skal betale moms i norge? Sendte en mail til de bare for å høre pris på noen felga fikk det her :

-I can send wheels as gifts so there should be no Norwegian taxes or customs.

Regards, Claus

Problemet oppstår når tollen tar stikkprøver. noe de med stor sannsynlighet gjør når de ser følgeseddelen fra Felgen-garage.

Derfor må man regne toll...

Skrevet
Mye synsing i denne tråden.

Kjøp act felga, sett på bbs senter lokk.

hvem merker forskjell? 3-4 000,-s part er iallefall endel penger for meg..

Mye synsing ja, men du synser vel litt du også når du regner på hva RS kopper vil koste. De er ikke billig de heller, så mye av det han sparer på kopi felgene må han betale for nye senterkopper og lakk.

Skrevet
jeg begynner å lure på hvorfor jeg la ut denne tråden... bare tull jo.

jeg lurte på forskjellen mellom de 2 merkene men siden ingen visste sendte jeg mail til noen som visste det... hvis du gir 30000 for bbs rs håper jeg du skal ha dyre dekk for du for taki helt støkne for mellom 16-20k.. dekk til 10k:O? da bør du høre mer rundt ass

Hvis det er meg du snakker til så har du kanskje ikke fått med deg at jeg har "vanlig" E30 , altså 4x100 boltsirkel? Dvs. at hvis jeg skal klaske på RS i 17" må de enten spesiallages med 4x100 eller at jeg må skifte til M3 understell.

..og kan du vise meg strøkne 17" RS med boltsirkel 4x100 for 16-20k? Jeg venter i spenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...