M3 Yngve Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 får man ikke feil hjulvinkler og bump steer?Det var det jeg fikk til svar av svenskene Det er ikke mye, men skal vist bli litt feil. Har selv kjørt med det, og merket ikk noe "bump steers" Kansje ved meget aktiv bane kjøring ved kraftig nedbremsing. Setter man på justerbare tårn lager, blir dette helt likt og gromt.
Ole M.Haraldstad Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 får man ikke feil hjulvinkler og bump steer?Det var det jeg fikk til svar av svenskene Det er ikke mye, men skal vist bli litt feil. Har selv kjørt med det, og merket ikk noe "bump steers" Kansje ved meget aktiv bane kjøring ved kraftig nedbremsing. Setter man på justerbare tårn lager, blir dette helt likt og gromt. Jeg har bare merket det litt på veien. På bane virker det fint.
Rogeren Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 med e46 328 skivene, virker org håndbrekkdeler. det gjør de og med e90 skivene.. E90 skivene passer ikke med det orginale håndbrekket... Det har jeg testet ut og feilet! Da har du brukt feil skiver. Eller rettere sagt fra feil e90. De leveres med både 160 og 180mm håndbrekktrommel. Du skal ha de med den minste. 300x20 med 160mm trommel, leveres på de eldste e90'ene, bl.a på 320 Si mener 320d mener jeg. Noen år siden jeg monterte, så husker ikke sikkert akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå