lloydsb Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Jaja, lloyd du er bare misunnelig Neida, er mye dritt der oppe men blir bra når den bua på 40 kvaderat med bar osv blir ferdig er morro der oppe! får all del. Men å la en bil\deler man er gla i ligge der. Hadde jeg aldri gjort.
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Akkurat derfor jeg ikke har noe der opp Er bare med for og ha fester der osv:P
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Noen som har noe peiling på blinklys som hadde passa bra på bilen min?
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Har sett på dem, lloyd har noen sonar blinklys liggende,klart glass med svart bakgrunn..Hadde det blitt bra tro?
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Da blir det vell smoked med sølvpærer da.. Eller hva mener du tommy?
m-alpin Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 tja,mener hvite jeg da å sorte nyrer.. å for å banne litt her vekk med 97look
///Mysild Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 er du full? 97 grill er jo lekkert! hvite samsvarer ikke med noe på bilen! grå blir som frontlyktene og grøftelysene!
Frode D Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 97-grill er ikke like fint som den som er før. Den gamle passer mye bedre til linjene på bilen.
m-alpin Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 passer til baklyktene er ikke full nei,men liker ikke 97 grill..
///Mysild Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 passer til baklyktene er ikke full nei,men liker ikke 97 grill.. man ser aldri det samtidig
m-alpin Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 97-grill er ikke like fint som den som er før. Den gamle passer mye bedre til linjene på bilen. Deilig,endelig flere som har skjønt det
///Mysild Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 97-grill er ikke like fint som den som er før. Den gamle passer mye bedre til linjene på bilen. Deilig,endelig flere som har skjønt det hmmm... se på hjørnene på grøftelysene, de buer også, slik som grillen gjør også luftkanalene har denne buen og mitten av frontfangeren... såehh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå