Saltkjelen Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Har en 1988 Chevrolet Starcraft G30 6,2 V8 diesel som jeg ønsker å selge. Bilen er registrert som liten lastebil og kan kjøres på førerkort klasse C1. Hel og pen med et forholdsvis pent interiør. Nesten ingen slitasje på seter. Kun 2 eiere før meg som hat hatt bilen i 10 år hver - hvor det også har vært bekjenter av hverandre. Bilen er rustfri og lakkert hvit. Bilen er tatt godt vare på og bærer ikke preg av ca. 320 000km bak seg. Motor og girkasse er tight og fin. Det er etter det jeg vet tatt overhaling av girkasse for en liten stund siden (da må jeg imdilertid kontakte tidligere eier for å få en bekreftelse på dette). Det er sørget jevnlig for at det har både vært olje og kjølevann på motor. Dette er gjort den siste tiden; Fjernet alt av rust, skiftet frontrute til rute med grønt felt i overdel (10.000kr) og foring på bakakselen. Leveres Eu godkjent fra og med Desember 2008! (1.800kr) Bilen vekker mye oppsikt og har en fantastisk lyd. Ved rask avgjørelse kan horn på taket og LED lys på taket leveres inkludert i pris. Bilder kommer senere snart. Bilen har ikke vært brukt som russebil. Prisantydning 45.000kr
caaatooo Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Bare av ren nysgjerrighet Saltkjelen... hva har du brukt denne til? Sikkert en kjempekjekk og praktisk bruksbil for dem som trenger stor plass. Lykke til med salget!
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 For å være helt ærlig har jeg ikke noe godt svar på dette.. De punktene som gjorde at jeg gikk til innkjøp av en slik en var vel rett og slett lyden. I tillegg til at de er litt småkule når man har LED lys her og der.. Planen var jo forsåvidt å smelle på noen skikkelig gromiser av noen hjul, men har funnet ut at jeg kanskje ikke bør bruke så mye penger på en gammel bil. Driver jo tros alt å prøver å handle meg en BMW til nå om dagen. Har ikke brukt den til så veldig mye. Fraktet dekk har jeg imidlertid gjort et par ganger. Ellers bare cruiset. Det er en fantastisk cruising bil som tiltrekker seg mye oppmerksomhet! Bytte i 525'en...?
caaatooo Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Bytte i 525'en...? Alt avhenger av mellomlegget
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Skal knipse noen bilder med speilreflekskameraet så snart været tillater det..
olavesen Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 van er jo konge bil litt store å breie med men grise morro uansett
conan Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 er det aldri sol i lillestrøm el?? bildeeeer
Saltkjelen Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Jeg beklager for sent svar. Har ikke hatt tid og mulighet til å få knipset noen bilder før i helgen. Her er imidlertid bilder av herligheten. Ny frontrute med grønn overdel (10.000kr + mva og lister) Ny foring på bakakselen og Eu-kontrl. (4900kr) Ny CD spiller (600kr) Gummilister rundt dører innv. er morkne og bør skiftes. Ok i lakk. Pen på avstand og godt helhetsinntrykk, men på nært hold kan man skimte litt appelsinhud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå