Halvor89 Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvem sin e30 er dette ? Så den utenfor Mercedes i Drammen for litt over ei uke sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Den der var ikke verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg skjønner lite her, for jeg sjekka opp reg.nr på den på bilxtra sine sider og finner ingenting på den :/ lurer på åssen motor det er i den osv. RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Dette er vel bilen til JulianS her inne på forumet. Og det er vel en 318is hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 1990 318IS I følge vegvesen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 det er jo han der Julian sin vel.han bor i drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Er nok julianS sin ja... Han jobber der hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå