Reset Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Heisann Har komplett m-tech1 styling som jeg lufter for salg. Pga overgang til facelift. Sideskjørt er strøken, bakleppe er bra og framfanger er helt ok Vet ikke hvor mye jeg vil ha for dette, men må nokk over 2500. Mvh Reset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffer Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 legg ut bilder? er interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 jepp, skal prøve og ta noen bilder ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Ja, bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 MASSE bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 jaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 kan være greit å opplyse om det er til 4 eller 2 dørs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Er til 2 dørs Sideskjørtene passer også 4dørs, en kompiss har skjekket det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Jess, bilder kommer, har foresten fått bud på 3500 for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffer Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 dette passe over på både 4 å 2 dørs altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Når kommer bildene reset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 åh, dette har jeg nesten glemt helt av Skal se hva jeg får til : ) Blir snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Her ser dere noen bilder:) dem trenger ett strøk lakk før dem blir helt strøken ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå