TurboTore Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Har en liten ryddesjau i godtebutikken: Til 3.0 (S50B30): - Vannpumpe. - Thermostathus. - Topplokk komplett med kamaksler. Solgt! - Toppdeksel.(Glassblåst) Solgt! - Coildeksel. Solgt! - Registerdeksel.(Glassblåst) - Bunnpanne.(Glassblåst) 1800,- - Vanos-enhet. 1000,- Solgt! - Ledningsnett til motor. 1000,- - Luftpumpe til eksosrensesystemet. 500,- - 6stk originale stempler og råder.Usikker tilstand på et stempel og to råder,se bilder. 1000,- Til 3.2 (S50B32): - Blokk med råder og stempler(montert), Strøkent, KUN 27000km Solgt! - Komplett originalt eksosanlegg. Alt skal vekk,gi bud T:90865820 Satt sammen en motor med noen av ovennevnte deler for enkelhets skyld. Har også 6-trinns SMG-kasse til salgs. Kan konverteres til vanlig manuell: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Lagt til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hei Kor mykje for den girkassa ETTER du har konventert den til manuell ? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hva skal du ha for toppdekselet til S50 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jørgen-Fastbmw: Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hvor mye for 3,0l veiva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Ellingsen B. og Rapid: Dere har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 lurer på pris jeg å. er det ikke bare å legge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 lurer på pris jeg å. er det ikke bare å legge det ut Smakssak. Liker bedre PM enn en lang,uoversiktelig tråd. Nå har også du PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Oljefilterhus solgt,liste oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 jo men jeg fikk jo aldri noe pris på veieva og nå er den solgt så er jo ikke så lett da da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 jo men jeg fikk jo aldri noe pris på veieva og nå er den solgt så er jo ikke så lett da da. Da var den allerede så godt som solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 kunne jo hvert at jeg hadde hatt lyst til å betale mer. for sent det nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 den girkassa passer vell aldri til m50b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Den passer rett på blokka og splines på inngående er lik som en vanlig 5-trinns girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå