Gå til innhold

Det finnes heldigvis ærlige mennesker her i verden.

JoeNasty
 Share

Anbefalte innlegg

Det finnes fortsatt ærlige mennesker her i verden.

Jobbet lenge idag og var ferdig på jobb kl 1900 ikveld.Var mørkt ute når jeg kom frem til bilen og måtte gå rundt 200 m ifra der jeg jobbet pga dårlig parkeringsmuligheter ved arbeidsplassen så jeg så ikke bilen ila hele dagen.

Skraper litt is og setter meg inn for å kjøre hjem,legger merke til at radioen ikke slår seg på i det hele tatt og at det lyser rødt for pærene bak på den ene siden.

Kommer hjem,rygger bilen inn i carporten og går inn for å få meg noe mat.

Så ringer telefonen av en fortvilet kvinne som har prøvd å få tak i meg hele dagen.Da jeg har hemmelig mobilnr fant hun ikke det så lett.

Hun hadde nemlig bulket litt i bilen min og hadde rimelig dårlig sammvittighet.Jeg sto å lagde middag og gikk ut for å se.

Og dette blir dyrt.

Ene baklykta er knust,hjørnet på bilen slått helt inn,greit stor bulk over venstre hjulbue bak er større i virkeligheten enn på bildet. Se på glippen mellom karosseri og bakluke,den er på 3-4 cm og

tpi3upk3bfwvi50lgduu.jpg

3zhrhdw4lrq2icwnkzdg.jpg

a38f9ysgnimtxvvxjp3r.jpg

jnkpfmfjwebi0m9ehz6v.jpg

1o2r213d9jz1oynpkqs9.jpg

Skal møte hun imorgen og skrive skademelding og sånn. Så finner jeg ett lakkverksted og fikser det opp.Håper for hennes del at hun har kasko og ikke delkasko eller ansvar for det må være greie skader på hennes bil og.

EDIT:Ja,bilen er skitten som fy og skal snart vaskes litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, la du ikke merke til det? :shock:

Nope,var ikke bak bilen og tenkte jeg skulle se på det med radioen og bytte de pærene etter middagen.Det var greit mørkt når jeg kom frem til den og.

Sitter her og er så glad for at hun ringte.Det hadde blitt dyrt å ta på min egen kappe.Har og nettopp fikset og lakkert bakfanger og en bulk jeg hadde under akkurat den lykta hun traff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde hatt en kontrolrute før jeg hadde kjørt jeg da... men kjipe skader da... godt det ordnet seg!

Er en km fra jobben og hjem så skulle ta det etter middag.

Men blir nok kontrollrunder rundt bilen hver dag i en stund fremover ja.

mhm ;-) parkere alltid helt alene på parkeringsplasser jeg... så tar jeg meg ei runde hvis noen står nærme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde hatt en kontrolrute før jeg hadde kjørt jeg da... men kjipe skader da... godt det ordnet seg!

Er en km fra jobben og hjem så skulle ta det etter middag.

Men blir nok kontrollrunder rundt bilen hver dag i en stund fremover ja.

mhm ;-) parkere alltid helt alene på parkeringsplasser jeg... så tar jeg meg ei runde hvis noen står nærme ;-)

jeg har alltid ei runde rundt bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...