Gå til innhold

Et par bilder av min e46 før vinterhjula kom på

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Problemet er at jeg er alt for fornuftig når det kommer til penger...

Men tiden er vel egentlig helt rett for å kjøpe ufornuftig mil med stor motor nå, om en tenker på finanskrise og økt fokus på miljø. Burde være mulig å komme over en god deal :)

I det siste har jeg tenkt litt på Cooper S også, og hadde jeg hatt garasje hadde også muligens en 964 vært med i gamet. Men så var det den z4 2.2'en da :) vel vel... Kommer ikke til å skje noe FØR jul hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuft er for pyser!

Men jeg vurderte også cooper s. Får jo en relativt ny bil som ser gøyal ut. Før '05 har de dog ikke diffbrems og det ødelegger jo endel. Jeg syntes også man satt litt rart når jeg prøvesatt en. Kom liksom ikke lavt nok. Og det blir jo uansett en helt annen bil enn en Z4.

Så det blir ny bil i romjula da eller...? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvesittet, så kan ikke si noe om det, men bilen virker jo helt klart artig.

Men ja, en helt annen bil enn z4. Egentlig en FORNUFTIG bil :)

Satser på å få en til jul. Er den ikke under treet, blir det nok lenger enn romjula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftige er vel Cooper uten S. :lol: Gode priser på 03-04 S også nå forsåvidt. Bruke noen tusen på en quaife så er det sikkert ikke noen dum bil.

Jeg hadde nok hatt den høyt oppe på lista fortsatt hvis jeg måtte ha bil til daglig. Akkurat nå er det fortsatt Opel som frister mest.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det fortsatt Opel som frister mest.. :wink:

Opel er sikkert ingen dum bil for ditt bruksområde nei!

quaife?

Steffan C:

hehe, det ville vært drøyt ufornuftig :) Spørs om banken ville gått med på en sånn utskeielse, men moro, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder!

Quaife lager diffbrems til Mini Cooper S, slik at du kan få det på de tidlige utgavene også. Men tror du må regne med 10-12 lapper.

Takk :)

Diff er kanskje viktig ja. En vanlig Cooper er kanskje litt mer fornuftig enn en S, når jeg ser på prisene. Da har en jo råd til til litt styling også, for det trengs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ikke bakgrunnsbilde ennå faktisk!

Hadde en del trøbbel med fotograferinga der nede... Først gikk kameraet tom for strøm, så måtte lade opp i kontakta til et av overvåkningskameraene der. (Altså stikket ved siden av :) )

Så var alle bildene litt mørke, og i tillegg var ikke bilen helt ren, så en del av bildene måtte forkastes... Ble jo hvertfall noen greie resultater av det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...