SpiXi Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 hei hadde diff sperre på bilen min men når jeg var ute og skulle leke meg litt i går på snøen. så er det bare det ene hjulet som spinner det andre spinner bare hvis det er speilblank is hva kommer dette av? er diffen min bare kast? eller er dette noe man kan fikse uten og så store kostnader =?
hagenisse Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Diff. sperre har du nok ikke, og selv med brems er det nok ikke rare fremdriften du får hvis et hjul mister grepet totalt.
SpiXi Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 men begge hjulene burde jo spinne når man kjører på snø =?
hagenisse Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Øh. Mente du at du spinner på ett på snø, men begge hvis det ene er på is og det andre på snø?
SpiXi Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 hehe var kanskje litt dårlig forklart på snø spinner bare det ene hjulet og på is spinner begge
Bimmerlars Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Hvordan vet du at du har diffbrems? Dersom den er i orden spinner du alltid på begge på snø
Breitling Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Det er jo ufattelig lite motstand i is da, så er jo nesten selvforklarende at begge hjul kan spinne selv om man ikke har diffbrems.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå