Gå til innhold

Spørsmål om LED-baklykter til E36.

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Min svoger har en E36 coupe. Da han kjøpte bilen stod det på et sett LED-baklykter kjøpt på GS bildeler i sin tid. (kommer ikke inn i nettbutikken deres nå) Disse demonterte han (på min kommando) med en gang han fikk bilen. Han har nå solgt de til en med E36 sedan som påstår de ikke passer pga. skruer som sitter feil. Lyktene var smalere enn de originale til coupe og det såg for meg ut som om de skulle passe på både sedan og coupe. Dette mener jeg å ha sett skal stemme på GS sin nettbutikk tidligere også, men får nå altså ikke sjekka. Kjøper ringer meg (av alle ting, siden jeg overleverte lyktene) NED... Noen av dere her som kan si meg om disse skal passe både coupe og sedan?

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene var smalere enn de originale til coupe og det såg for meg ut som om de skulle passe på både sedan og coupe.

Hvordan i alle dager skulle det gått til? Skulle det vært noen svære hull da?

Tja... I såfall er det dårlig passform på de. Var i hvertfall glippe mellom bagasjelokk og lykteglass på kanskje 1,5-2cm så jeg mistenkte at det var lykter til sedan montert på coupe. Glasset på originallyktene han kjøpte var betydelig bredere. Svoger påstår at det står på GS sin butikk at det er lykter som skal gå på begge typer. Personlig har jeg null peiling på E36...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for tilbakemelding. Jeg har kun kjørt hans bil fra Oslo og 30 mil hjem, samt bytta til originale baklykter for han, og det er all min erfaring med E36 så derfor er det greit å kunne ha dere å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...