doffa Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Som teksten sier trenger nr til ESS i Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 http://www.nettkatalogen.no/bransjelist ... mark/1.htm eneste jeg klarte å finne på nettet. ring til aremark, så får du numemret til skien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 takker. lufter iden om compressor på min e39 m5 om ikke den er solgt før nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 trodde ikke det var ESS flere steder enn i aremark jeg. er 2 fyrer fra aremark som driver det. ha jobbet samme broren til en av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 trodde ikke det var ESS flere steder enn i aremark jeg. er 2 fyrer fra aremark som driver det. ha jobbet samme broren til en av de. ess har kontor i halden også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 da har jeg forhørt meg litt på jobb om ESS siden det er flere på jobben som kjenner hans petter godt (ene eieren av ESS) og siden ESS handler noe rør av oss så har vi noe kjenskap til de på jobben. ESS er kunn i aremark. kontor i halden har de egentlig ikke. men siden aremarke praktisk talt er i halden så kan man vel si de har kontor i halden. er inni buskene bak halden city. ESS lokalet er en gammel låve langt ut på bondelandet. de har også en avdeling i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 www.esstuning.com ESS Performance Products A/S Rive 1798 Aremark Norway Telephone : +4741558555 Telefax : +4769198050 Hours : 9-17 GMT E-mail: Sales : sales@esstuning.com Technical help : support@esstuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 lyder litt som ss-performance i skien, men jeg tror terjei har stengt det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Snakket med ess i forrige uke. så takk for hjelpen. å kontoret i skien er åpent enda tror jeg. ringte en på en ett mobil nr. skulle ha 68750,- m/mva. var ikke så ille egentlig. Blir vel å montere comp på e46 325 cab først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Hva er det du snakker om egentlig? ESS Tuning i Skien? Eller snakker du om SS Performance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Hva er det du snakker om egentlig? ESS Tuning i Skien? Eller snakker du om SS Performance? Slenger meg på denne, virker som trådstarter surrer litt med navn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Snakket med ess i forrige uke. så takk for hjelpen. å kontoret i skien er åpent enda tror jeg. ringte en på en ett mobil nr. skulle ha 68750,- m/mva. var ikke så ille egentlig. Blir vel å montere comp på e46 325 cab først. Personlig syns jeg det er mye. hadde heller solgt bilen og lagt begge summene isammen til en 330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå