Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig at folk kan være så frekke. Har sett og lest i det siste at det er mange frontlykter som også blir stjelt.

Står en e39 et lite stykke fra her jeg bor til salgs. For noen måneder siden mistet den også frontlyktene, nyrer og knust rute. Bilen har stått med kust rute i regnvær i minst 2 måneder :(

IMAGE_007.jpg

Skrevet

Da har eg fått ein takst på "skadene":

- NAF, som Gjensidige har avtale med, kom med ein takst på 44000,

- Jæger Sentrum i Bergen har rekna seg fram til at det kostar 101000,- (!)

Han på Jæger skulle ta kontakt med NAF på mandag, og legge fram taksten, så det blir spennande og sjå.

Uansett, ting ser ut til å ordne seg :)

Mister man foresten bonus ved slike saker?
Er ingen bonustap ved innbrudd, men derimot er det 4000.- i eigenandel, når bilen ikkje har alarm...
Men, kan de tenkes at de har sett bilen din en plass, tatt reg.nr og komt på besøk?
Tanken har streifa meg, for bilen ligg jo til salgs på AutoDB og finn.no, i tillegg til at det ligg ein del bilder her på forumet.
Ligger med co2 pistol ladet med spisse kuler under puta, og jeg sikter på øynene.

Hehe, som aktiv skyttar bør eg kanskje begynne å sove med skarpladd rifle eg og. :angry:

Skrevet
den var ny at de faktisk tar frontlykter :shock:

Om frontlyktene er originale og med Xenon er vel prisen nær 15000kr... :?

• 1 month later...
Skrevet

seriøst, blir så forbanna på sånne folk. jævla utlendinger som kommer å driver faenskap i landet vårt. VÅRT LAND! og ikke minst, våre ting. Kjenner jeg blir så provosert atte jeg veit ikke å hæle!!! jeg sover med den største samekniven jeg har klart å skaffe, vinduet mot gården der bilen står, åpent, og et vilt temprament, når noen peller meg på nesa! (eller bryter seg inn i bilen min) håper neste mann som opplever innbrudd i bilen sin, våkner, og gir vedkommende en skikkelig lærepenge!! God natt!

Skrevet
seriøst, blir så forbanna på sånne folk. jævla utlendinger som kommer å driver faenskap i landet vårt. VÅRT LAND! og ikke minst, våre ting. Kjenner jeg blir så provosert atte jeg veit ikke å hæle!!! jeg sover med den største samekniven jeg har klart å skaffe, vinduet mot gården der bilen står, åpent, og et vilt temprament, når noen peller meg på nesa! (eller bryter seg inn i bilen min) håper neste mann som opplever innbrudd i bilen sin, våkner, og gir vedkommende en skikkelig lærepenge!! God natt!

Er vel ikke mye å hente ut fra en e30? :lol:

Skrevet

Fekk forresten brev fra politiet i forrige veke om at saken var henlagt fordi "det ikkje har kome fram opplysningar som kan identifisere gjerningsmannen".

Blei egentlig ikkje så veldig overraska :roll:

Skrevet

Er vel ikke mye å hente ut fra en e30? :lol:

Er vel mer enn hva man kan forvente av en e36...

Skrevet
Fekk forresten brev fra politiet i forrige veke om at saken var henlagt fordi "det ikkje har kome fram opplysningar som kan identifisere gjerningsmannen".

Blei egentlig ikkje så veldig overraska :roll:

Det kom ikke som noen bombe nei!

Hadde innbrudd i bilen min i 2006... for et par mnd siden fikk jeg brev om at de hadde tatt fyren. Litt morsomt etter så lang tid.

Skrevet

Noen knuste ruta på min forrige bil, en E28. Knuste ruta, tok ut stereoen, ble forbanna når de fant ut at det ikke var CD engang i den og slengte den fra seg. Ble så steik forbanna. Meldte det til politiet og fikk spørsmål om jeg "begjærte tiltalt og straffet". Spurte om det var mulig å få utlevert skurkene for privat avstraffelse men det var visst ikke det.

Helvetes folk!

Hørte av storebror Politimann at stor-skurker aldri tar biler. Da det vet sjøl hvor forbanna de hadde blitt hvis de hadde kommet over noen som nevla med bilene deres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...