Gå til innhold

Rettsak

325i!
 Share

Anbefalte innlegg

Hei:)

noen som vet hva det kan koste i rettsomkostninger?

jeg har vist blitt anmeldt av noen "vitner" at jeg har spunnet rundinger flere ganger i en rundkjøring og har snurret og spunnet mange andre veien og så dratt.noen som ikke stemmer i det HELE tatt! dette gjør meg forbannet.

er ikke mulighet og få det til med min åpne diff heller

får enten 7000 i bot,12 dagers fengsel eller rettsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har vist blitt anmeldt av noen "vitner" at jeg har spunnet rundinger flere ganger i en rundkjøring og har snurret og spunnet mange andre veien og så dratt.noen som ikke stemmer i det HELE tatt! dette gjør meg forbannet.

Har du gjort det eller har du ikke?

Du spør hva det kan komme til å koste i saksomkostninger, hvorfor spør du om dette hvis du IKKE har gjort det? Hvis du har rent mel i posen, så skal dette komme frem under etterforskningen, altså om vitnene har blandet deg og din bil med en annen sjåfør og hans bil.

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort det eller har du ikke?

Du spør hva det kan komme til å koste i saksomkostninger, hvorfor spør du om dette hvis du IKKE har gjort det? Hvis du har rent mel i posen, så skal dette komme frem under etterforskningen, altså om vitnene har blandet deg og din bil med en annen sjåfør og hans bil.

:?:

Han vet jo om han har gjort det eller ikke ;) Men han spør om kostnader..

Jeg håper du slipper unna, ingen fortjener og miste lappen pga litt morro så lenge det ikke skjer en ulykke..

Og har du ikke gjort det, så ma du stå på krava, ikke godta noe uten beivis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ikke gjort! helt erlig.

det som skjedde var at jeg skulle rekke fergen.kom inn i rundkjøringen med litt for stor fart.så bilen skle og bilen snurret en kvar omdreining.

så kjørte jeg ut av rundkjøringen fortest mulig (mot kjørerettningen) og kjørte videre.

var vist noen gammlinger som hadde sett jeg SPANT opptil flere runder,dette er fullstendig pisspreik.

jeg har tatt telefonavhør.og fikk brev og jeg var skyldig nå.

jeg står uten jobb også nå som bilmekaniker.kan jeg få dekkt advokat og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye snø kommer til å falle neste vinter? :wink:

Hvis vitnene mot deg er svake, kan saken bli lagt bort faskt.

Kanskje må du bruke 5000 for at en advokat skal grave i saken før den blir droppet.

Eller du kan bruke 30-40.000 på saksomkostninger og likevel bli dømt i retten.

Som sagt, været neste vinter er vanskelig å spå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kip situasjon det her, håper det ordner seg!

Gamle folk tror jo du kjører i 200 om du har hull i eksosanlegget.

Det er like mange gamle som unge sjøfører som skulle vert uten lappen mener jeg!

Skaper mange farlige situasjoner med å sinke trafikken og få andre traffikanter til å ta sjangser pga utolmodighet og frusterasjon.

Blir så forbanna på folk så melder sånt piss så det der! de har seriøse fritidsproblemer :!:

Skal melde hver jevla gamling for sinkekjøring fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så frustrert at jeg skjønner ingenting her!

jeg skjønner ikke hvordan de klarer og få noe slikt ut av munnen sin!

det hadde vist stått vitner på en bensinstasjon 20-30 meter unna.men de sir jo jeg spinner! noe som jeg ikke gjør!

får vell legge frem fergehefte og tider jeg da! eventuellt be de prøve og spinne rundiger med min bil (som ikke går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme det.. Vel vel.. nå spørs det jo om du har en E30 eller E36, men har sett det blitt gjort å begge, om ikke prøvd det..

uansett da, så må man jo reflektere litt over hvorfor de anmelder deg for å spinne? Dersom det er snakk om bart føre, så har du jo kommet utrolig fort inn i rundkjøringen siden du har fått sleng..

Om det har vært fått føre, så er det jo hvertfall ikke noe problem å få det til å slippe bare så det er sagt, men da er det heller ikke noe tvil at dersom du har fått sleng, så har du ikke kjørt etter forholdene, og kan bli dømt for det..

Hvis du innrømmer å ha fått sleng, har du valget mellom:

1. Kjørt for fort på tørt føre og fått sleng i rundskjøringa noe som tilsier meget stor fart, eller

2. kjørt for fort i forhold til underlaget..

Eller

3. Du kan velge å ha lagt den ut med vilje, og ta straff for grisekjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...