LHrightye39 Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei! Lurer på hvor dere har plassert deres tennere/ballaster på deres biler med ettermontert xenon? Vil helst at det skal se litt skikkelig ut, ser for meg at jeg må lage til noen braketter for at det skal se bra ut, med mindre noen har noen bra forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 De bør stå så kjølig som mulig. om de ikke er for klumpete kan de monteres under festebraketten under lyktene. Mest annonymt blir det å montere de innenfor innerskjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Koed selger holdere til Xenon- ballaster , tipper det skulle passe som hånd i handske Ser slik ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hva er varenummert til den holderen hos Koed? Finner den ikke... Og jeg har to ballaster på hver side, en til nær og en til langlys. Er det mulig å få festa det til braketten på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Originalt er de plassert rett bak hovedlyktene i en sånn brakett som det er bilde av her. Jeg har ettermontert bi-xenon på min og har bare lagt ballasten et sted i nærheten hvor det er trangt sånn at den ligger støtt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvordan blir det med disse ballastene for oss som er glad i en motorvask nå og da? er det slik at disse kutter ut om de får vann på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Skriv inn " www15100" i søkefeltet på koed.no så skal du finne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvordan blir det med disse ballastene for oss som er glad i en motorvask nå og da? er det slik at disse kutter ut om de får vann på seg? De skal tåle vann. Det gjør iallfall mine. Om disse billigsettene er like robuste vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvordan blir det med disse ballastene for oss som er glad i en motorvask nå og da? er det slik at disse kutter ut om de får vann på seg? De skal tåle vann. Det gjør iallfall mine. Om disse billigsettene er like robuste vet jeg ikke. ok, høres bra ut. blir vel noe slikt på e46'en min etterhvert, men jeg er som trådstarter litt bekymret for hvordan det vil bli seende ut med slike ballaster liggende i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Har funnet en løsning nå. Skal heller ta bilde og vise hvordan jeg har gjort det når jeg er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Har funnet en løsning nå. Skal heller ta bilde og vise hvordan jeg har gjort det når jeg er ferdig! Hørtes bra ut, venter i spenning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå