jasb Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Har fått et utrolig irriterende problem med navigasjonen min. Den er helt på bærtur etter at jeg har hatt bilen på service, bavaria Autozentrum skjønner selvfølgelig ingen ting. GPS'en sier at jeg befinner med på et annet sted, og den surrer fullstendig med himmelretningene (dvs. nord, vest, øst og sør). Takker for svar
awt Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Ta å koble fra batteriet i en 15 minutters tid og se om det kanskje kan hjelpe.
jasb Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Hei! Takk for svar Har forsøkt allerede, men det hjalp ikke... Har tatt inn og ut CD'en og alt. Skal ned på BMW nå. -Syntes det er så rart at det plutselig skjer etter en service (Inspection 1) med bremseklossbytte.
DanH Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Hadde det med min en periode, men etter å ha puttet inn mange adresser og kjørt litt, kom den seg av seg selv. Virker som om den trengte litt kalibrering
jasb Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Takk igjen. Min kom plutselig til seg selv igjen, men så hoppet den ut igjen. BMW lurer på om det kan være sender/mottager enheten som er gåen? For meg virker det som om det er dårlig kontakt... Blir litt sprø av det, og jeg er den typen som MÅ ha dette i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå