GeRo Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 oops, må si dere var heldige der, det kunne vært en gammel VW Polo med barn i baksetet i stedet for en tømmerbil... Det med sikkerhetsseler trenger vel ikke å kommenteres ytterligere... Men men, sånn er det bare, man lærer så lenge man lever.
Rayman Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Hyggelig at du laget en liten historie ut av uhellet, var kjekkt og lese kondolerer til bilen og bra det ikke gikk verre med dere. Er nok ikke siste bmw`en som har seg en tur i grøfta pga. feilberegning av veiforhold Er utrolig fort gjort og har gjort det selv, da med en noe mindre smell en denne da..
exence Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 mAZE skrev: Kjipe greier.. Men dog, må bare si det..:Vinterdekk og bilbelte! Begge deler er utrolig dumt å ikke bruke. som sagt, var i begynnelsen av oktober dette skjedde, og ja.. er veldig enig i bilbelte.. jeg bruker det egentlig altid.. men vinterdekk hadde ikke hjulpet stort Jeg jobber selv på dekksenteret her på gran i tillegg til mekaniker jobben min, så jeg setter på vinterdekk når det egentlig trengs.. Men var liksom ikke så aktuelt i oktober, og ny bil med brock felger
exence Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Rayman skrev: Hyggelig at du laget en liten historie ut av uhellet, var kjekkt og lese kondolerer til bilen og bra det ikke gikk verre med dere. Er nok ikke siste bmw`en som har seg en tur i grøfta pga. feilberegning av veiforhold Er utrolig fort gjort og har gjort det selv, da med en noe mindre smell en denne da.. Hehe.. er vist det gitt takk for komentar
Mr.Silver Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Kjip den med bilen da, men det er som folk sier, slikt skjer. Du er laangt i fra den første, å iallefall ikke den siste. Bra det gikk som det gikk med dere med tanke på skadene som ble på bilen.
Martin-D Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Så det var denne jeg så på Bilskadekomiteen i Oktober? Hadde selv min E36 til en liten sjekk der, og så denne.. Synd med en slik bil Artig historie da!
sveinern2 Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 bra skrevet, var en fin bil, tror jeg har sett den før.... Uansett, hell i uhell 3 mnd er jo ingenting, er jo vinter uansett
///MPower Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 kjipt med bilen. den så jo bra ut før. men bra det gikk fint med dere.
Oil drop man Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 " lastebilsjåføren (veldig ålreit fyr) hadde jo fartsskriver i bilen, og han hadde liggi i 75 km/t".......?Javel,og hvor høy fart hadde du....tror du skal være rimelig fornøyd med bare 3 mnd uten førerkort ja.....
Clerion Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Fy faen =/ Forjævlig når det går slikt, føler med deg
StianA Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 huff kjipe greier, men bra det ordnet seg med dere og at ikke det ble større skader. lite spørsmål du skrev at bilen var orange men på bilde er den jo sort?
Ballder Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Kjøpt av brukeren orange e30 skjønte jeg det som da.
Simon S Arvesen Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ballder skrev: Kjøpt av brukeren orange e30 skjønte jeg det som da. Du har rett Ballder, han kjøpte den av meg
Hansh Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Synes det står en viss respekt av å være mann nok til å legge ut en slik historie på en så ærlig måte for så å svare seriøst på kommentarer og kritikk etterpå! Lykke til med ny bil og ny erfaring! Noen ganger lærer man dessverre på den harde måten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå