diesel_luring Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 vil et e46 m3 instrumentbord passe i en vilken som helst e46?
diesel_luring Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 men om det vil fungere, med tanke på km turtall etc. og hva vil jeg evnt få i olje temp?
TommyL Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ligger flere tråder om emnet her... Du får ikke oljetemp eller vanntemperatur/smg shift lys...turtall er jeg ikke sikker på...ligger også masse info på e46fanatics.com
diesel_luring Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 oki, det må vel kunne koddes slit at man får vann temp på smg lyset?
TommyL Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Tja...lodde...jeg vet ærlig talt ikke. Må vel ligge som en funksjon i ECU for at det skal funke ordentlig? Skal ikke påstå noe, folk får til alt mulig slags....
diesel_luring Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 ja det er jo bare en måte å finne ut det på.
benger Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 jeg har et E46 M3 speedo liggendes... har prøvd dette i min 320Ci, fikk det ikke inn i "huset" en gang.. var for trangt.
tuned Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 setter du inn et m3 smg speedo inn ien e46 med man kasse så lyser det vist shift up hele tiden. Hvordan og om olje temp måleren er mulig å få til å virke vet jeg ikke ennå. men skal prøve du dette på en bil i februar så får vi se hvordan det går.
diesel_luring Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 http://www.importmodifications.com/inst ... all_id=122 her ser det jo ut som det er bare til å bytte?
NiklasJa Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 http://www.importmodifications.com/installs.detail.php?install_id=122her ser det jo ut som det er bare til å bytte? Her ser det mer eller mindre rett fram ut. Ser heller ikke ut som det er oljetemp på bildet? Er dette tilfellet?
diesel_luring Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 slik jeg skjønte ut i fra det som ble skrevet var at det noen ganger virket?? det må jo ha noe med årgang etc?
S.Arnesen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Den diy linken der syns jeg virket litt vel enkel... Har vanskelig for å tro at det er bare plug and play også funker alt....
diesel_luring Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 ja det virket jo veldig enkelt men... prøver å få tak i et m3 instrument for å finne ut om det er så enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå