Gå til innhold

Min svarte BMW e39 [TIL SALGS!]

DanielMK
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisann for en fin bil!! var jo nesten som å se min det :D du får bytte bakfanger og eksos og kanskje sote rutene litt. det er grisekult på bilene våre hvis man gjør det skikkelig :D veldig fin bil 8) den leppa di var grisekul. men kosta jo omtrent like mye som ny M5 fanger jo!! blei et vanskilg valg der :? kult med M-tech men den leppa er rå 8)

grattis med bil ihvertfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil dette:)

virker som den er godt tatt vare på også;)

har en E39 520i -98 modell selv og er storfornøgd!

syns M6 felger passer veldig godt på e39, er mange som har de da..hehe, nå når du har kjøpt denne så er jeg eneste med på e39 i ørsta ijenn..:P har selv 19" på min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :D !

Ja, det eineste eg kan sei som er "feil" på bilen, er at det er 3-4 små rustbobler rundt frontruta .. men dette skal eg fikse etterkvart.

Ellers er lakken fin, få eller ingen riper.. (bortsett frå på taket, der ein eller anna Idiot (unskyld stygt ordbruk), har brukt Magnetiske skiholdere !!!! :x )

Modifiseringer som er på ønskelista framover, i prioritert liste :

- m5 bakfanger

- Eksos (Usikker på kva type endå, men trur eg går for dobbel på venstre side. 4x blir litt i det meste laget, syns eg)

- m5 spegl

- soting av ruter

- nye lykter (fukt i dei eg har no)

Har også vurdert å sette shadowline lister på heile .. men, det er noko med dei chrome listene rundt vinduene og midt på dørene som viser BMW sin lukseriøse side, som eg ikkje vil ta bort .. Veeeldig usikker her .!

edit: BMWM har du tråd om bilen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke laga tråd om min enda nei..men kan slenge inn ett bilde av den;)

har tenkt litt på shadowline jeg også, men tror nåkk jeg kommer til å beholde chromen, ser litt lukseriøst ut som du sier ja;) hehe

høres bra ut planene dine fremmover;)

her er min;)

9ynm37lqel0rgv50f78p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt litt på shadowline jeg også, men tror nåkk jeg kommer til å beholde chromen, ser litt lukseriøst ut som du sier ja;) hehe

her er min;)

9ynm37lqel0rgv50f78p.jpg

Hva heter fargen du har på bilen :) ?Fin bil foresten :) E39 er konge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er min;)

9ynm37lqel0rgv50f78p.jpg

Hva heter fargen du har på bilen :) ?Fin bil foresten :) E39 er konge :wink:

takk;) oxfordgreen metallic, veldi fin farge!

E39 er nydlige biler!;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :wink: ser det står fra 3 til 5 serie i topic, så da går jeg ut fra at du har hatt en 3er før? viss, så lurer jeg på hva du synes om overgangen?

Hadde ein 92mod, e36 316i.

Hovudsakelig var overgangen for meg størst på Motor-delen. Frå 1,6 til 2,5 og nesten dobbelt so mye hest. I tilegg er dette en MYE (og då meiner eg MYE) meir komfortabel bil .. !

Brei og lang, ligger utrulig godt på vegen (og med litt senk, slik som eg har på min, blir den heilt utrulig å køyre :) )

Mye romsligere .. ! (passasjerer klager ikkje på plassen lenger)

Ein mykje meir avslappa bil å køyre ... e36n er som ein Go-cart .. I denne er det lite fartsfølelse i forhold ;)

Generelt sett er Utseende, etter min meining, er også mye finere på 5serien, og spesielt liker eg e39 (men dette er sjølvsagt smak og behag)

Enkelt og greit ; e39 er ein KongeBil :) Og eit Trygt kjøp, vil eg påstå !

(Er mykje meir fornøyd med denne bilen, enn den gamle)

Rett og slett Nyforelska :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...