Gå til innhold

Hydraulisk Brekk e30


Fixfax
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hydraulisk brekk, men har ett par spørsmål.

På ebay ser jeg det går ann og få andre ukjente typer, til en betydelig lavere pris, noen som har prøvd disse? skal man ha k sport må man jo ut med 2000 kroner siden man trenger install kit også.

Hvordan skal dette kobles? inn på stock bremserør? blir ikke skoa brukt lengre, altså håndbrekk på bremseklosser?

Vil midtkonsollen fortsatt passe? ^^, noen som kansje har bilder av hydraulisk brekk i e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne type brekk kobles som du skriver inn i bremsekretsen for bakhjul påvirker da caliper eller bremsepumper. Dette er vel ikke godkjent brukt på gatebiler ?. Di som bygges om mere proft har sin egen lukkede krets med ekstra calipere på skivene bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...du drar berre opp brekken å drar ut den lille tappen som ligge innafor knappen...;) funker fett...men fint å ha en stein eller sette bilen i gir som sikkerhet ;) hehe

uansett så parkere eg aldri bilen med brekken på om vintern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du har god hånd brekk strammer du max sånn som eg pleie å gjer, så tar eg berre ut knappen og fjøyra så den ikkje låse seg i på stilling ;)

hehe.. du er ikke den første som har den løsningen.. men trenger bare å ta ut fjøra.. er lettere å få på brekket da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å dra i brekket hele tiden?? Det er jo slik 18 åringene med ford fiesta og framhjulstrekk syns er kult..

Med mindre dere er seriøse driftere og trenger hydraulisk håndbrekk for å begynne å drifte før svingen så er det vel ikke vits?

Trege da ikke å være seriøs for å har hydraulisk brekk. Det er og en kjempe fordel i det øyeblikket du trenger å snu om fra understyring til overstyring kjapt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...