Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så jeg snakker som en drittunge? På hvilket grunnlag kan du si at jeg snakker som en drittunge da, lille venn? Når det jeg har skrevet er innenfor reglene her på forumet. Å det er ikke støtende eller noe. Da stiller jeg motspørsmål til deg jeg da!?

Siden du stiller motspørsmål, kan jeg vel ikke

sette en strek her. Så det ikke blir noen sure miner som det begynner å bli blandt noen her

:roll:

La meg ta noen av dine kreative tilbakemld - for å vise hvor lite du faktisk vet om det du faktisk vurderer å kjøpe og ikke minst uttale deg om!

Hm. Vet ikke helt hva du snakker om tror jeg.. Har kjørt BMW 320D 2004 modell full M-sport. Som var senket 30mm til! Å M-sport er lavt i utgangspunktet.

Å min Primera knuste den i svinger å slik.

Greit nok bmw er komfor, rett frem og slik.

Ingen ting kan sammenlignes med en Nissan Primera. RÅ bil som ligger på GODT på veien.

Stivt som f.

Her viser du med all mulig tydelighet hvor lite du kan om bil!

Stort mer ignorant og kunnskapsløs er det vel vanskelig å bli?

En BMW med M sport er stivere og ligger B-E-T-Y-D-E-L-I-G bedre på veien og i særdeleshet i svinger enn en Datsun, og for den saks skyld, enhver Primera, om det er SRi eller ei!

Skal du ha komfort, kjøp deg en Benz, BMW er sportslig satt opp, og når vi snakker om M sport er dette biler med mindre komfort enn tilsvarende biler.

Disse bilene er (orginalt) for ordens skyld 15 mm lavere enn vanlige BMW'er.

:wink:

Nissan Primera har ett understell som ikke ligner noe andres. Stivt å presis.

:roll::roll::roll:

Kommentar er vel overflødig...

Sitter å ler meg skakk her jeg sitter. Fliser jo en 320 E36 med Nissan Primera 1,6l såå. Nå vet ikke jeg hvordan kjøring du driver med.

Men hadde du bare bare int i Nissan så hadde du forstått hvor holdbare, å gode biler det er.

Det er ikke hvor mye hk du har, eller hva slags merke du har, det kommer veldig mye ann på sjåføren, men med din erfaring visste du vel det?

Men samme sjåfør i disse bilene, hadde BMW'en kjørt ringer rundt Datsun'en!

Å at du påstår at jeg ikke har kjørt BMW? Takk for den a. Du har da vel ikke den minste anelse om hva jeg har kjørt å ikke kjørt av biler..

Har en Nissan Primera 2.0l SRI. Å at du sier det er slutt etter 100km/t. ?? haha.

Her igjen, du kommer hele tiden med hentydninger om hvor mye erfaring du har, her også later det til at Primeraen din er råsprek over de hundre...

Tja. Det begynner å bli en del..

Å jeg tror ikke du burde ta å dømme alle under en og samme kam, når det gjelder å diskutere bilens egenskaper! Så trenger ikke være så høy på pæra med å si slike ting. At jeg ikke har peiling på bilens kjøreegenskaper eller noe. For det vet du OVERHODET ingen ting om!!!

Her igjen hentyder du at du har betydelig kunnskap og erfaring om bil og kjøreferdigheter.

:?

jeg har bare sagt at folk ikke vet noe om hvor mye jeg kan om bil.

Men det klarer dere ikke å forstå at en 18åring har

I det du skriver i innleggende dine, så har du vist oss her inne at du har grunnleggende mangel på takt og tone, og ikke minst tekniske ferdigheter, du er bare en av de breiale drittungene som tror de kan bil, og som bløffer på seg både det ene og det andre.

Hvis du heller hadde lyttet og viste litt ydmykhet så hadde du nok fått langt mer hjelp, og mindre dritt en du har fått her inne.

:)

Lykke til videre med Primera'en din!

:D

OI. Takk for at du tok deg tid til å skrive så mye da. Virkelig spennstig gjort :wink:

Men greit. Dere vinner her. Her ikke sjangs mot alle dere vett. Så det er døfødt prosjekt.

Kos dere med de utrolig deilige BMW'ene da.

Men tror nok desverre at jeg holder meg til Nissan, ettersom jeg ser hvordan noen av dere folk er. Så blir jeg rett å slett redd for å skrive inne på forumet her. Jeg har ikke sagt en ting feil.

Kos dere :lol:

Takk for meg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så blir jeg rett å slett redd for å skrive inne på forumet her. Jeg har ikke sagt en ting feil.

Kan ikke si at jeg har vært helt fri for påstander jeg heller, men det er greit å ha en god tone enten man har rett eller feil. Det er greit å ta med seg videre, enten man er på ett Nissan eller BMW forum.

• 1 year later...
Skrevet

Hehehehehehe :-D artig tråd :D:D .. egentlig artig å hørt om de ble bmw på deg mr.dan? :) å om du er fornøyd?. Nissan er veldig driftsikkre biler det vet jeg, har nemlig hatt en 92mod. 300zx sjøl, fantastisk fin bil å nydelig å kjøre å stygg futt :wink: svigerbrodern min ha 93mod. 200sx, også en nydelig bil bare klassen under. primera blir i mine øyne mange klasser under her, ikke for å rakke ned på den men kan bekrefte ved at to kompiser av meg (en hadde primera 2.0gt og en e36323i) så VET jeg at 323'en gikk bittelitt bedre, men er jo 2.5 mot 2.0liter og 170 mot 150hk. bmw'en var mtec. og utvilsomt mer "sportslig" å kjøre.. men men har jo NULL betydning.. understreker null :wink: Nå kjører jeg 97mod. 520ia som jeg er storfornøyd med.. har seff byttet ganske mye deler på den men alt i alt en deilig bil, å med tanke på matrialkvalitet på interiør å ellers så er det ikke til dags dato produsert en eneste nissan som kan tåle sammenligning selv med min 97' e39.

Skrevet
husk at hvis du er blakk,så er reparasjoner på en sånn bil dyrt,ikke for å skremme deg,men snakker bare av egen erfaring....

Hva slags reprasjoner da tenker du på?

Skremmer meg ikke, bra å høre hva som koster.

Om du kjøper 96-99 mod så burde du lete ganske lenge etter en bra tror jeg. Har hjulagrene blitt byttet de siste årene? Og kanskje dempere og fjører.. Har 97mod, måtte bytte hjulagrene bak. Nå står dempere og fjører neste som må byttes. Svetter den noe olje?

Kjøp av over 10 år gamle biler ville jeg tatt naf kjøpstest og bedt de sjekke nøye alt.

http://www.naf.no/NAF-tester-og-EU-kontroll/Kjopstest/

Skrevet

e39 er fine biler, GODE å kjøre!

ikke så mye tull med de!

noe av det jeg vet er forbruksdel på disse er radiatoren, sprø plast som fort sprekker

motorene på disse er temmelig holdbare om du følger med på oljebytte og bytte av deler som burde byttes.

vet om en e39 523ia som har gått 400.000km og den går like rent som om den var ny, den har blitt kjørt jævli hardt veldig mye, men den sviver som ny, så med bra vedlikehold så har du iallefall en evighetsmotor

automatkassa på disse har " evighetsolje" men den kan godt byttes etter 400000 kjørte km. ikke dårlig for kassa iallefall :P

ellers kan det jo nevnes at lyspærer kan ha en tendens til å ryke, og en gang frøs døra så mye at jeg ikke fikk lukket den :P hehehe

men tror nok ikke det er et generellt problem med e39, heller kulda i norge om vinteren!

kasterstag foringer har jeg hørt at folk har bytta oftere en på andre biler

sterkt karosseri, tåler en støyt det ;) snakker av erfaring der...

airbaggene på disse er bra :D beskytter hodet fra å gå igjennom sidevinduet iallefall :P hahaha

ellers er det jo rust da..

rust på bagasjeluke og panser, problem på mange

edit: HAHAHAHA tråd fra 2008 ja :P nais..

ja men da har jeg lagt sjela mi i noe ingen har bruk for :D så bra :D

Skrevet

Haha, det er akkurat det! Når ettellerannet knølhue drar frem en gammel tråd blir det til at folk svarer og ordner til ingen nytte. :lol:

Edit: Men det var et finfint svar :wink:

Skrevet

Men genialt for oss ferske bmw-eiere som har guuglet etter tråder med tips og råd om kjøp ;) Så bare svar på flere gamle tråder. Jeg lærer ihvertfall mye her inne :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...