Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en BMW E34 STV til en rimelig penge. Noen som har noe spessielt å fortelle om di bilene ? Positivt å negativt.

Må ha stv, å kan da like godt kjøre stilen fult ut å satse på bmw. Bmw til hobbybil å bmw til bruksbil :D:D:D

jepp, Hobbybilen min er en E36 Coupe :):):)

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg en 1995 e34 personbil, og jeg må si at jeg er utrolig fornøyd. Jeg er vant med Opel fra før, så den utrolig komforen og den ekstra plassen er noe jeg er svært fornøyd med. Motoren er også et vidunder for seg selv, men er du litt hard på foten så drikker den en del, men det tror jeg må være det eneste negative.

Fantastiske biler :D

Skrevet

Har en 96mod 525i stasjonsvogn. Kjempefin å kjøre, bra plass, lett å konvertere til "IKEA-modus" (legge ned bakseter), god plass og tøft utseende. Grei å skru på med litt hjelp av bimmers.no :) Kjempefornøyd med bilen.

Litt lei av ulyder i understellet og rustne bensinrør men det er bare meg og min hang til utsetting av arbeid å klandre for det. Sånne feil er vel bare å regne med når bilen bikker 13 år.

Skrevet

har en 93 mod 520 , fantastisk god bil og kjøre, de har en svakhet i forstillingen, men alle slitedeler koster tilsammen 1600 kr og er byttet på ca 3 timer, så er den som ny igen :) kongebil...

Skrevet
har en 93 mod 520 , fantastisk god bil og kjøre, de har en svakhet i forstillingen, men alle slitedeler koster tilsammen 1600 kr og er byttet på ca 3 timer, så er den som ny igen :) kongebil...

Biltema dette da eller? :P

koster jo 800 for ETT casterstag på mekonomen?

Skrevet

er vel de understelldelene som kan begynne og gi problem. nesten standard på e34 men ikke så mye å bytte foran der så er den fin igjen. ellers er det rust nederst på dører og rust nedert på bakluke og rundt bensinlokk. rust i kanaler helt bak og rustne jekkfester. bakluke har problem med ledningsnettet så lys og funksjon for å åpne bakluke kan slutte og virke. er vel det som går igjen på denne modellen. men alle tiders biler. kjempekomfort uansett motor egentlig

Skrevet

Biltema dette da eller? :P

koster jo 800 for ETT casterstag på mekonomen?

biltema er faktisk ikke billigst på akkurat disse deler, men det går ann å handle der å.. hvis man likevel skal handle uoriginalt er det vist ikke så dyrt på biltema og det er ofte de samme varer :)

Skrevet

^^ Biltema er DRIT! Ikke skift forstillingsdeler som kommer fra biltema på din e34. De har mye annet som er greit til prisen, men disse delene har jeg dårlig erfaring med.

Billigste plassen er nok koed.dk.

Skrevet

dette er vel ikke tråden om valg av reservedeler, men min erfaring er at forstillingsdeler fra biltema holder lisså høy/lav standart som de fleste andre uoriginale leverandører.. :) men det er jo bare min mening :)

men ja koed er nok billigst :)

Skrevet

Her var det stort sett bare positivt å høre ja :D Har veldug lyst på en E34 STV for jeg trenger en grei stv. Å bilene er jo rett å slett pene :D

Har sett noen på auto db å finn. no til under 20 000.

Er det noe å satse på da det er til den prisen ??

Jeg kobber med rustsveising å oppretting så det skal gå an å få fiksa greit selv.

Takker for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...