S.Arnesen Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Gir en liten bump... Passer på e46 coupe....
boost Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 ser ut som filmen er skjøta oppe i venstre hjørene stemmer det? ser eit skille der..
S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 ser ut som filmen er skjøta oppe i venstre hjørene stemmer det? ser eit skille der.. jepp, stemmer det. også nede ved nyrene ett sted tror jeg det var. Syns veldig godt på bildene, da panseret ble litt gråere takket være blitsen... Er ikke noe problem å ta av denne filmen, om noen var bekymret for det. Blir vel tatt av om ikke så altfor lenge om jeg skal beholde panseret...
a.pedersen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 d pansere hadde blid bra på min bil:)syn ikke pengen strek til nu:/ skal vel ikke vøre no problem å selge d:)m3 panser e skam råt:)
S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 d pansere hadde blid bra på min bil:)syn ikke pengen strek til nu:/ skal vel ikke vøre no problem å selge d:)m3 panser e skam råt:) M3 panser er sjef, men det må vike for m3 speil og litt diverse i første runde. Skulle ikke tro det skulle være vanskelig å bli kvitt, men ser ut til at interressen er dårlig. Kanskje noen syns prisen er for høy?
PenguiN- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 kan gi deg 1000,- jeg..er litt skambud, men bedre enn ingenting om du MÅ selge.. Koster jo 4999,- for ekte carbonpanser i GTR utførelse på gsbildeler
S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 kan gi deg 1000,- jeg..er litt skambud, men bedre enn ingenting om du MÅ selge..Koster jo 4999,- for ekte carbonpanser i GTR utførelse på gsbildeler Er nok en smule lite det ja, Har ikke noe behov for å selge. Om ikke jeg får ett godt bud eller godt bytte forslag så blir det montert på nyåret. Sant det at man får gtr panser til ca 5000kr, men jeg får satse på at det er noen som har lyst på m3 look på coupe'n sin istede
PenguiN- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 okei, ikke meningen å ødelegge er et fint panser, og dersom man trenget et slikt er det nok verdt 3000,-!
S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 okei, ikke meningen å ødelegge er et fint panser, og dersom man trenget et slikt er det nok verdt 3000,-! Ødelegger på ingen måte, jeg har jo skrevet bud vurderes....
S.Arnesen Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 vurdere du 2200? som eit seriøst bud?
S.Arnesen Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Passer dette på en 4dørs? nei, coupe og sedan panser passer nok ikke overens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå