BMWPower Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 hehe ja GLEDE MEG TE SNØEN forsvinne eg å prøvan litt å treffe ska bli heilt konge hørra me thune om han ska ha me seg dei kjekke veninnene sine denna gongen o Alltid greit å ha en nødplan hehe Den nødplanen kan du ha for degsjøl i år. Helst på et eget hotell vekke fra oss
einar Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 hehe ja GLEDE MEG TE SNØEN forsvinne eg å prøvan litt å treffe ska bli heilt konge hørra me thune om han ska ha me seg dei kjekke veninnene sine denna gongen o Alltid greit å ha en nødplan hehe Den nødplanen kan du ha for degsjøl i år. Helst på et eget hotell vekke fra oss haha ja eg vil ikkje verr me på den nød planen der
einar Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 hører rykter om oppstart =) jada har hatt start på ann men må få mappa hjerne før ann går reint har sprengt 1 sett me pluggar på 15 min får alt for mye bensin me de nye dysene me detta oppsettet:)
Niklas Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 hører rykter om oppstart =) jada har hatt start på ann men må få mappa hjerne før ann går reint har sprengt 1 sett me pluggar på 15 min får alt for mye bensin me de nye dysene me detta oppsettet:) Fikk du ikkje med chip ifrå leverandør? Trudde dei leverte det i kompressor kita?
einar Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Nai får ikkje chip må ta ut orginal software me kabel å pc.så sende de ny software så laste du bare det inn i din hjerne
Thunegutt Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Ja, hadde en liten prøvetur idag! Software`n er ikke helt bra ennå, men den gikk jævlig bra Måtte få liv i tråden igjen
e30 tic Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 kjøre dåke med bredbåndslambda når dåke tester eller
Mr.Silver Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Dette så snasent ut Noe jeg kan drømme om å ha på S50 maskina i E30`n
einar Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 kjøre dåke med bredbåndslambda når dåke tester eller nai må kjøpa ein sensor for å få mappen skikkelig
e30 tic Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 jepp, skummelt å kjøre med overtrykk nå en ikkje vet om ann får nok bensin
einar Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Ja det er jo d.men ann får for mye bensin så må finne ut hvor mye den skal ha så kansje det begynner å komme seg
Oddey Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 500hk på org inmat på 3.2l? jeg snakket med ppf i sverige og dem sa at det ikke lønnet seg å presse noe mere enn 400 hk med orginal innmat ved turbobygg på motoren da det ikke ville holde i lengden på S50B32n. men må si det her ser veldig gromt ut .
Pedi Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 500hk på org inmat på 3.2l? jeg snakket med ppf i sverige og dem sa at det ikke lønnet seg å presse noe mere enn 400 hk med orginal innmat ved turbobygg på motoren da det ikke ville holde i lengden på S50B32n.. Men så sier PPF mye rart også, ikke sant... Jeg kjenner godt til de guttene fra FØR de ble slike "BMW-Turbo-guder" som de har fått stempel på å være nå, og da hadde pipa en helt annen låt. Husk at gjennombruddet til PPF var at de overladet motorer med orginale og godt brukte motorer... Tilogmed racing-E21en deres het jo "Snålblå Racing" (snål=gjerrig). Brukte komponenter og skroten var gode stikkord - iallefall til de fikk opp internettsiden sin, og begynte å selge deler selv. Da ble det plutselig KUN dere NYE deler som var gode nok... Det var på den tiden jeg sluttet å ringe til Sverige for å snakke med guttene der.
sector59 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 500hk på org inmat på 3.2l? jeg snakket med ppf i sverige og dem sa at det ikke lønnet seg å presse noe mere enn 400 hk med orginal innmat ved turbobygg på motoren da det ikke ville holde i lengden på S50B32n.. Men så sier PPF mye rart også, ikke sant... Jeg kjenner godt til de guttene fra FØR de ble slike "BMW-Turbo-guder" som de har fått stempel på å være nå, og da hadde pipa en helt annen låt. Husk at gjennombruddet til PPF var at de overladet motorer med orginale og godt brukte motorer... Tilogmed racing-E21en deres het jo "Snålblå Racing" (snål=gjerrig). Brukte komponenter og skroten var gode stikkord - iallefall til de fikk opp internettsiden sin, og begynte å selge deler selv. Da ble det plutselig KUN dere NYE deler som var gode nok... Det var på den tiden jeg sluttet å ringe til Sverige for å snakke med guttene der. halleluja
Øyvind L. Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 500hk på org inmat på 3.2l? jeg snakket med ppf i sverige og dem sa at det ikke lønnet seg å presse noe mere enn 400 hk med orginal innmat ved turbobygg på motoren da det ikke ville holde i lengden på S50B32n.. Men så sier PPF mye rart også, ikke sant... Jeg kjenner godt til de guttene fra FØR de ble slike "BMW-Turbo-guder" som de har fått stempel på å være nå, og da hadde pipa en helt annen låt. Husk at gjennombruddet til PPF var at de overladet motorer med orginale og godt brukte motorer... Tilogmed racing-E21en deres het jo "Snålblå Racing" (snål=gjerrig). Brukte komponenter og skroten var gode stikkord - iallefall til de fikk opp internettsiden sin, og begynte å selge deler selv. Da ble det plutselig KUN dere NYE deler som var gode nok... Det var på den tiden jeg sluttet å ringe til Sverige for å snakke med guttene der. Missunnelsen er stor ser jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå