Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe ja GLEDE MEG TE SNØEN forsvinne eg å prøvan litt :P å treffe ska bli heilt konge :D hørra me thune om han ska ha me seg dei kjekke veninnene sine denna gongen o [-o<

Alltid greit å ha en nødplan :P hehe

Den nødplanen kan du ha for degsjøl i år. Helst på et eget hotell vekke fra oss :lol:

Skrevet
hehe ja GLEDE MEG TE SNØEN forsvinne eg å prøvan litt :P å treffe ska bli heilt konge :D hørra me thune om han ska ha me seg dei kjekke veninnene sine denna gongen o [-o<

Alltid greit å ha en nødplan :P hehe

Den nødplanen kan du ha for degsjøl i år. Helst på et eget hotell vekke fra oss :lol:

haha ja eg vil ikkje verr me på den nød planen der

Skrevet
hører rykter om oppstart =)

jada har hatt start på ann men må få mappa hjerne før ann går reint har sprengt 1 sett me pluggar på 15 min får alt for mye bensin me de nye dysene me detta oppsettet:)

Skrevet
hører rykter om oppstart =)

jada har hatt start på ann men må få mappa hjerne før ann går reint har sprengt 1 sett me pluggar på 15 min får alt for mye bensin me de nye dysene me detta oppsettet:)

Fikk du ikkje med chip ifrå leverandør? Trudde dei leverte det i kompressor kita?

Skrevet

Nai får ikkje chip må ta ut orginal software me kabel å pc.så sende de ny software så laste du bare det inn i din hjerne

• 3 weeks later...
Skrevet

500hk på org inmat på 3.2l? jeg snakket med ppf i sverige og dem sa at det ikke lønnet seg å presse noe mere enn 400 hk med orginal innmat ved turbobygg på motoren da det ikke ville holde i lengden på S50B32n. men må si det her ser veldig gromt ut :D.

Skrevet
500hk på org inmat på 3.2l? jeg snakket med ppf i sverige og dem sa at det ikke lønnet seg å presse noe mere enn 400 hk med orginal innmat ved turbobygg på motoren da det ikke ville holde i lengden på S50B32n..

Men så sier PPF mye rart også, ikke sant... :wink:

Jeg kjenner godt til de guttene fra FØR de ble slike "BMW-Turbo-guder" som de har fått stempel på å være nå, og da hadde pipa en helt annen låt. Husk at gjennombruddet til PPF var at de overladet motorer med orginale og godt brukte motorer... Tilogmed racing-E21en deres het jo "Snålblå Racing" (snål=gjerrig). Brukte komponenter og skroten var gode stikkord - iallefall til de fikk opp internettsiden sin, og begynte å selge deler selv. Da ble det plutselig KUN dere NYE deler som var gode nok... Det var på den tiden jeg sluttet å ringe til Sverige for å snakke med guttene der.

Skrevet
500hk på org inmat på 3.2l? jeg snakket med ppf i sverige og dem sa at det ikke lønnet seg å presse noe mere enn 400 hk med orginal innmat ved turbobygg på motoren da det ikke ville holde i lengden på S50B32n..

Jeg kjenner godt til de guttene fra FØR de ble slike "BMW-Turbo-guder" som de har fått stempel på å være nå, og da hadde pipa en helt annen låt. Husk at gjennombruddet til PPF var at de overladet motorer med orginale og godt brukte motorer... Tilogmed racing-E21en deres het jo "Snålblå Racing" (snål=gjerrig). Brukte komponenter og skroten var gode stikkord - iallefall til de fikk opp internettsiden sin, og begynte å selge deler selv. Da ble det plutselig KUN dere NYE deler som var gode nok... Det var på den tiden jeg sluttet å ringe til Sverige for å snakke med guttene der.

halleluja :applause:

Skrevet

Missunnelsen er stor ser jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...