einar Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 ja kan hende d er lettere å selge ein orginal bil. men nor jeg gjør arbeidet selv så blir prisen rundt halvparten, sjekka pris på å få skilter på den røde m3en den hadde komt på 275000 + etter d motte jeg kjøpt bilstein dempere, foringer ,clutsh å lakking så ser at å bygge om var d riktige for meg
marararius Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Så ikke den orginale sykt pen ut i lakken?!
einar Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 jo den orginale m3en var helt strøken den men har hatt 3 røde biler så nå blir d sort alt av styling skal brukes sorry
einar Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 da var bilen lakkert deiligt etter så mye arbeid å se at d blir ein ferdige bil litt små montering igjen men blei fornøyd. bakskjermene blei 4cm bredere på vær side
Charles Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Dette ser bra ut. Gleder meg til og se den ferdig:)
marararius Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Gått fort det her Blitt bra så det ut som.. Blir moro å se ferdig montert..
Alex88 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Nydelig farge Litt av et tempo du holder, synes det går fort jeg
einar Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 jo takk for alle kjekke komentarer håpr å være ferdig til neste helg d sk bli deilig så har jeg planer om å bygge om til turbo til vinteren da skal bli endå mer gøy. Har bestilt turbo å eksos manifold, intercooler+ noen andre småting. ta d litt etter litt så d ikkje blir så sinsykt dyrt
Thunegutt Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 jævla ad/hd fart på deg då hehe men syns du e flinke eg einar eg glede meg bare te å komme him nå å få testa den litt så lenge SMG fungere skikkelig. ellers må me jo fiksa d
m0lliz Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 sykt fett! personlig så synes jeg det hadde vært tøffere med orginale m3 felger. skal du ha skilt ?
einar Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 ja den skal godkjennes snart syns m3 felgene blir for kjedlige
Ellingsen B. Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Dette går jo fort! Skal bilen godkjennes og skal du ha SMG kasse ?
einar Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 ja bilen skal godkjennes hos biltilsynet skal begynne me smg gearkassen å se hvordan d går viss d ikke er bra så blir d manuel
Spiff Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 så jo ut som en fin bil, valsa du hjulbuene? hvor breie er felgene? dekk dimm og sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå