///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 i det lengre løp, er jeg sikker på at du hadde tjent mer på å sette skilter på den tyske m3en, enn å bygge om. lettere å selge en org. m3 igjen, enn en ombygd.er få org 3,2litere til salgs i Norge. fin org farge på den org m3. kunne vel ikke vært mer enig! men blir nok bra uansett!
carlhaakon Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 har da ikke noe og si om den er ombygd så lenge den er godkjent
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 har da ikke noe og si om den er ombygd så lenge den er godkjent på en måte jo, på en måte nei... hvi alt kan dokumenteres og bilder og alt er riktig gjort, så er den bra... men hvis en slabbedask har bygd bil, og ikke helt vet hva han gjør (som å ikke få koblet alt elektrisk riktig eller noe) selv om det blir godkjent, kan det være kjipt hvis bilen tar fyr... sier ikke at einar ikke vet hva han gjør! men en orginal bil vil, i de fleste tilfeller, gå for en høyere takst, en enn ombygd, men om einar taper 30 k i prisen på ombygginga, så får han det "igjen" ved å slippe en veldig stor engangsavgift...
carlhaakon Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 har da ikke noe og si om den er ombygd så lenge den er godkjent på en måte jo, på en måte nei... hvi alt kan dokumenteres og bilder og alt er riktig gjort, så er den bra... men hvis en slabbedask har bygd bil, og ikke helt vet hva han gjør (som å ikke få koblet alt elektrisk riktig eller noe) selv om det blir godkjent, kan det være kjipt hvis bilen tar fyr... sier ikke at einar ikke vet hva han gjør! men en orginal bil vil, i de fleste tilfeller, gå for en høyere takst, en enn ombygd, men om einar taper 30 k i prisen på ombygginga, så får han det "igjen" ved å slippe en veldig stor engangsavgift... jada er enig i det, men de fleste bila som blir bygd om blir det jo gjort sikkelig jobb på dem. men man må jo så klart se ann hvem som selger den og hvordan bilen ser ut med tanke på lednings nett. ser fort det bare med og ta opp panser og se der
einar Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 ja jeg er enig i at eg ombygd bil er mindre vert enn en orginal.men verdien for meg den samme jeg får billige m3 som jeg vet at alt er gjort skikkelig. sveist på forsterkninger tatt alt rust under bilen og utpå skiftet alle foringer og godt over bilen skikkelig. jeg hadde en m3 som jeg kjøpte ferdig ombygd tidligere,der va d litt dårlig jobb me d eletreiske + andre små ting, litt derfor jeg solgte og har gjort alt selv på denne.
einar Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 felgene bak er 11,5 og framme er d 10,5 såde er ganske breie
Thunegutt Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 denna M3`n e bygd skikkelig! einar kan sakene sine
carlhaakon Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 de feleste som gjør kjappt/ dårlig arbeid og jalla løsninger med på M3ene sine gidder heller ikke bruke tiden sin på og lage tråd om bilen. så de felste her på formuet kan nok det de driver med men du må få ut flere bilder av den, altid moro og se
DANI Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 ska sei dette gikk fort! bilen ble sjikkelig bra
einar Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 ja skal ha rutene i bilen i helgen så er alt snart klart:)
einar Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 har masse bilder fra ombyggingen bilde av smg styringen bilder før brangkettene sveises i rotor rommet ikkje ein einaste skrue som er igjenn av den norske bilen det som oftes skiller ut med dårlige ombygde biler er om de har kappa i lednings nettet jeg har tatt alt helt ut av den tyske + noen av de som bygger om skifter ikkje varme apparatet
Spiritus Sancti Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Det bildet som er 3 nederst (med bare bakparten av bilen) er herved min nye bakgrunn!! Fy faen denne ser gjennomført ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå