carlhaakon Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 hadde vert tøft det, men blir nok får dyrt hehe. da har jeg endelig fått bytta hjulager, aldri mer hjulager bytte på meg. tok tre kvelden med masse banking. men nå er bilen en drøm og kjøre siden det ikke er noe støy. så får jeg vel si stor takk til tor atle fra forumet som bytta hjulager med meg
Mexos Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Da har du fått samme erfaring som meg Kommer du en tur nordover i nærmeste fremtid nå da?
carlhaakon Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Da har du fått samme erfaring som meg Kommer du en tur nordover i nærmeste fremtid nå da? ja tror nok det hehe. ja må prøve på det da
sladjan Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Grei bil du har, Hva brukte du å sandblåse den rustflekken? Hva slags maskin som kommer nerri der liksom?
BMW E36 coupe Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Fin bil dette:) Ser ikke herja ut denne nei.
carlhaakon Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 da har jeg fått montern inn de nye stolene, har ikke tatt noen bilder av dem enda så det får dere se senere. så har jeg fått tak i nytt varmeregister og starta med og bytte det. var vist mer jobb en jeg hadde trodd men i løpet av dagen i morgen skal det være i orden. og når jeg fikk opna boksen det satt i kan man tydelig se at det lekker. så har jeg også fått satt på ny grill siden den gamle var knekt i festene. dårlig bilder men da får dere se hvor mye man må skru av får og komme til
|Ole| Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 desse hjullagera er dei av samme type som er på e30 bak? kule lager med ytter og inner ring?
carlhaakon Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Grei bil du har, Hva brukte du å sandblåse den rustflekken? Hva slags maskin som kommer nerri der liksom? min bror som sandblåste og han fikk om trent ikke brukt den så han tok på noe rust killer av noe slag så rusta ble da i vertfall borte hehe desse hjullagera er dei av samme type som er på e30 bak? kule lager med ytter og inner ring? ja det skal vere det tror jeg, men skal ikke si det helt sikkertSå ut som en skikkelig drittjobb :S er det ja, men for og være ærlig liker jeg litt slik interiør mekking men grur meg til og ta den ut får da regner jeg med det kommer mye søl gitt. så i løpet av uka skal bilen være på veien igjen
Chris_325iM Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 ser ut som om bilen får god behandling! men er det så lurt å bruke masse tid å penger på å få bilen strøken for å så selge den? tjener du noe på det?
carlhaakon Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 ser ut som om bilen får god behandling! men er det så lurt å bruke masse tid å penger på å få bilen strøken for å så selge den? tjener du noe på det? hehe prøver da så godt jeg kan hmm spørs hvor mye jeg får igjen får bilen det har ikke lagt den ut eller noe så vi får se hvordan det blir men hele grunnen til at det har blitt snakk på det, er at jeg angrer på at jeg solgte coupen jeg hadde og savner veldig 2 dører. så blir den solgt kjøper jeg nok igjen en coupe som er i bra stand som jeg kan ha en god stund og holde den i bra stand
carlhaakon Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Da har jeg endelig fått tid til og gjort litt med bilen og fått inn interøret. så har jeg tatt litt bilder så da får dere kose dere med nye bilder i det fine snø været. har også tenkt mye på og bygge om bilen til manuell, så får se hva som skjer fikk også vasket litt motor så de nye stolene
Mexos Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Det ble skikkelig fint med det nye interiøret Håper du ble fornøyd Er faktisk litt lilla skinn i det i enkelte lysforhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå