scottybt Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hei. Driver å øvelseskjører endel disse dager, da det ikke er lenge til jeg tar lappen, og liker å ha litt frihets følelse med litt drifting innimellom. Men! Bilen har altså anti-spinn som ødelegger mesteparten av morroa. Er det noen måte å få skrudd av anti-spinnen? Evt er det noen annet som jeg kan få gjort for å unngå anti-spinnen? Er snakk om en 1998 BMW 520 altså. Mvh Scott
S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 hvis du har en knapp det står asc på så kan du det
GiljeN Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 men du må holde den inne i ca 3sekunder får å slå den helt av GiljeN
S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 det trenger ikke jeg og gjøre iallfall på min er nok med ett taste trykk så er det bare og spinne i vei
scottybt Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Se her ja! Husker at jeg har sett en knapp med asc på. Skal sjekkes i morgen. Takk for hjelpen.
///stian Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Drifting på øvelseskjøring er vel helt normalt d? Gått at det ikke er du som mister lappen om dere blir tatt
petterjacobsen Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Antispinn ødelegger all moro så lenge det ikke er en bratt snødekt bakke man må opp, da er antispinn veldig kjekt. Et trykk på knappen og et lys i dashen tennes. Da er antispinn skudd av og bulkinga kan begynne Kjører stort sett alltid uten antispinn selv med min "råspreke" 136 hk 520D. Får fine sladder så lenge det er glatt nok.
Otis Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Jeg kjører med antispinn på hele tiden... Slo den av når jeg skulle opp en bakke med meget mye snø, type kram snø. Det gikk veldig bra. Til petterjacobsen; Ellers så funker det å spinne med 520D, om man har nok turtall. Litt kjedelig å havne under 1500 omdr, i en sladd, om du skulle korrigere den litt.
Trond.S Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Antispinnogsladdogmorro-knappen er stort sett slått av hele vinter'n eller hvertfall så lenge det er glatt. Er det bra føre kan den like gjerne stå på siden bilen uansett ikke er noe egna til herjing. Holder lenge med et trykk på e39, men er vel annerledes på e46 f.eks. der må man holde inne for å få slått helt av. Litt sladding under øvelseskjøring der det er egna til det er bare positivt. Lærer mye av det. Hilsen Trond
blckwtr Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 På min E46 er det nok med et tastetrykk... Visste faktisk ikke det var forskjellig utgave av disse?!
Otis Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Om man har ASC+T så er det integrert antiskrens også, og da er det litt annerledes.
Haug Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Om man har ASC+T så er det integrert antiskrens også, og da er det litt annerledes. Da må knappen holdes inne litt lenger.
superman Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Om man har ASC+T så er det integrert antiskrens også, og da er det litt annerledes. Da må knappen holdes inne litt lenger. Holder med et kort trykk på knappen for å få av ASC+T hos meg. Men må være litt bestemt. Dette er en E36.
S.Nilsen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 voldsomt for en diskusjon det skulle bli om disse knappene da er sikkert nok på de fleste typene og trykke lett en gang da! steng tråden er lei av denne kommer opp hele tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå