xeminit Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 hmm.. mye greier. får se på det når jeg kommer hjem. var det noen av kablene/slangene som ble et problem å demontere/montere? nå må jeg bare finne ut om jeg kan bruke foringene fra M5 på svingarmene. Alt gikk veldig greit
xeminit Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 13 liter er nok med converter og oljekjøler,fra knusk tørr. jeg fikk heller ikke på mer enn 3-4 på min etter oljeskift. Det er det jeg å fant ut. Fikk 3-4 liter på den, kjørte den varm, og fikk kansje 4 liter til på. Men det er jo ikke nokk. Ka du jore før å få det i orden da?
S.Hafsmo Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 nå skal jeg snart slutte å ødelegge tråden din, men hva slags fjærklemmer bruker du? jeg har bare en par modifiserte fra biltema, de er forferdelig treige i bruk.
xeminit Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 nå skal jeg snart slutte å ødelegge tråden din, men hva slags fjærklemmer bruker du? jeg har bare en par modifiserte fra biltema, de er forferdelig treige i bruk. Hehe. det går bra Brukte ingen fjærklemmer. Løsnet demperen oppe i tårnet og lot dem følge med bakstellet ned, men det var pga at jeg skulle flytte di også over. Ta av hjulet og løsne demperen nede og bare la den henge dær;)
S.Hafsmo Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 måtte du ikke bruke klemmer når du monterte heller?
xeminit Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Nei. Når du setter bilen på bokker, og bakstellet henger fritt er det ingen spenn mellon navet og chassiet. Gikk bare kjempebra
xeminit Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Nu fikk jeg bilen tilbake. Di hadde fylt 5,5 liter olje på den. Det syns jeg hørtes lite ut, etter som autodata og tidligere innlegg hær sier 11-13 liter. Bilen er da ikke i orden. Bruker kun et høyt gir Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Håper at det er noen hær som har gjort en slik jobb og kanshe vet litt om hva som kan være feil, og hvor mye olje som skal på denne girkassa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå