T-Bag Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 BMW 318 Touring "M-Tech" -M-Tech front -M-Tech sideskjørt -M-Tech girkule -Hella Angel eyes -Bilstein understell -325 bremser -17"bmw alu vinterfelger -Stab-stag i motorrom -Skinninteriør -Alpine Mp3 spiller -Dls forsterkere -Dls 12" Basser -Pyle dvd-spiller i hanskerom -Pyle dvd-skjerm i midtkonsoll -Lakkerte rails og lister -Shortshift -Carbon-bmw emblem -Momo innstegslister -Momo pedaler -Momo gulvmatter -King Dragon luftfilter -Farget glass skal: -Diffuser på hekkskjørt -Lakkere speil -Nye 18" AC Schnitzer look sommerfelger -M-Tech stoffmatter -M-Tech innstegslister -M-Tech sorte lister rundt om -Lakkere frontleppe sort http://images.bimmers.no/files/kxfl73zwuwo6le6eo5za.jpg http://images.bimmers.no/files/xeokdi9m1gfzllg07sm1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 fin denne da har du flere bilder? bare en liten ting: ta og fjern de chrom speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 takk:-)synst du at jeg skal fjerne de? sette på orginale da mener du? fin denne da har du flere bilder?bare en liten ting: ta og fjern de chrom speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 ja bytte de ut eller lakk de i bilens farger hehe. men smak og behag er ikke glad i chrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Som sagt, kast chromen Og få på sorte lister, -grill og dørhåndtak... Bortsett fra at ikke jeg heller er så glad i chrom så syntes jeg dette var en skamfin touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 hmm....interessant:-) kansje flere som har kommentarer? tror ikke jeg kommer til å¨fjerne chrommen,jeg liker det godt med alt lakkert og chrome,var det jeg "falt"for når jeg fant denne bilen..men smaken er som baken:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Pen touring Er enig med de andre ang. chromen, men alle har hver sin smak Vurdert M-tech bakfanger? Det er meget pent på touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 off...begynner å tenke her....ok,hvis jeg lakkerer dørhåndtakene og speilene i biles farge da?grillen da?? men tror jeg konsentrerer meg om interiøret først..har blå skinnseter....vil ha sort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 off...begynner å tenke her....ok,hvis jeg lakkerer dørhåndtakene og speilene i biles farge da?grillen da??men tror jeg konsentrerer meg om interiøret først..har blå skinnseter....vil ha sort.. jaja,her er noen bilder til: http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 0ykyhy.jpg http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... pd8fgh.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Syns det var noe kjent med denne ja Den har vært på BMWCCN treff på Rudskogen før. Enig ang kromspeila, men er jo din stil da. Er jo litt mer krom inni enn jeg hadde valgt og, men er jo gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 er egentlig ikke "min stil"heller..har tenkt lakkere speil,og dørhåntak,frontleppen må og få seg et strøk med lakk...tror jeg begynner å bli enig ned dere ang chrome...og sort grill:-) og chromen inni skal fjernes,tro meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Akkurat krom rundt bryterne til varmeapparat osv syns jeg blir for mye, men skal innrømme at litt krom er pent. Selv liker jeg på innv. dørhåndtak, instrumentet og elrutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 hva gir du for sort sportsskinn til e36 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Send meg PM med bilder, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 skal se hva som finnes av bilder. bilen står som vrak hos bilia. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå