Gå til innhold

Ny bil på gården. 2002 E46 330Ci Clubsport


Espen M33
 Share

Anbefalte innlegg

Motorstørrelse? Men skal den ikke ha en vinge? Eller var dette option?

Pen bil!

Den ble levert fra fabrikk med vinge, men forrige eier likte ikke vingen, så da tok hun likeså godt å byttet ut hele koffertlokket. Jeg tror egentlig det passer meg greit, for jeg er nok ikke verdens største fan av den vingen.. Men, om jeg får hjem det gamle koffertlokket en gang så må det jo vurderes. En clubsport skal vel egentlig ha vinge, så....

Maskinisten er forøvrig en M54B30. Funker helt greit :)

Gleder meg til å få vasket den skikkelig for den ser jo direkte skitten ut på bildene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorstørrelse? Men skal den ikke ha en vinge? Eller var dette option?

Pen bil!

Den ble levert fra fabrikk med vinge, men forrige eier likte ikke vingen, så da tok hun likeså godt å byttet ut hele koffertlokket. Jeg tror egentlig det passer meg greit, for jeg er nok ikke verdens største fan av den vingen.. Men, om jeg får hjem det gamle koffertlokket en gang så må det jo vurderes. En clubsport skal vel egentlig ha vinge, så....

Maskinisten er forøvrig en M54B30. Funker helt greit :)

Gleder meg til å få vasket den skikkelig for den ser jo direkte skitten ut på bildene nå.

330 lyder meget godt i mine ører, og angående vingen er jeg ingen fan av den. Hadde klart meg fint uten den! Igjen, NYDELIG bil! Mat oss med flere bilder når den er nyvasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil og utvilsomt rett motor.

Er heller ingen stor fan av vinger, så syns ikke bilen skjemmes av at den ikke har det, tvertimot.

Gratulerer med lekker bil!

8)

Btw, hvor mye er det i forsikring på en slik motorisert 3'er?

8.500,- med 8.000km kjørelengde, alarm, garasje, grisgrendt strøk.

60% bonus og totalkunde hos If.

Skal registrere den på fredag OM jeg får coc-dokumentet til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil og utvilsomt rett motor.

Er heller ingen stor fan av vinger, så syns ikke bilen skjemmes av at den ikke har det, tvertimot.

Gratulerer med lekker bil!

8)

Btw, hvor mye er det i forsikring på en slik motorisert 3'er?

8.500,- med 8.000km kjørelengde, alarm, garasje, grisgrendt strøk.

60% bonus og totalkunde hos If.

Skal registrere den på fredag OM jeg får coc-dokumentet til da.

Hmm, jeg betaler mer med min gamle kamin, nå har jeg mer bonus, og høyere km riktignok men...

Tror jeg bør ta en tlf til dem, takk for info!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bør du vel så absolutt. Men 530D er ikke den rimeligste bilen å forsikre. Solgte en forrige uke, og kjøperen av den hadde maks bonus. Men med 20.000km kjørelengde så ble prisen rundt 9.000,-

330i og 330Ci er det få av, derfor er den ikke så ille. Har ikke sjekket dette, men tipper at 325i er dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8.500,- med 8.000km kjørelengde, alarm, garasje, grisgrendt strøk.

60% bonus og totalkunde hos If.

Samme som jeg betaler for M3'n det, bare jeg har lengre kjørelengde.

Jeg tror jeg har en meget god pris...

Gratulerer med finfin bil forresten! :)

Jeg synes fortsatt ikke E46 faller igjennom, selv etter flere år med E9x på markedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8.500,- med 8.000km kjørelengde, alarm, garasje, grisgrendt strøk.

60% bonus og totalkunde hos If.

Samme som jeg betaler for M3'n det, bare jeg har lengre kjørelengde.

Jeg tror jeg har en meget god pris...

Gratulerer med finfin bil forresten! :)

Jeg synes fortsatt ikke E46 faller igjennom, selv etter flere år med E9x på markedet...

Jeg fikk omtrent eksakt samme pris på denne som på E30 M3`n. Jeg vet at enkelte også får til enda bedre priser, men ingen har hittill villet gi meg noe lavere. Men for å være ærlig, så synest jeg ikke det er så bortinatta gærnt med de prisene jeg har i dag heller.

E46 er fortsatt en meget pen bil. Jeg har enda ikke helt greid å venne meg til E9X designet. Kanskje fordi jeg egentlig fortsatt går rundt og blir sjarmert hver gang jeg ser en fin E30.. Jepp, mulig jeg er litt gammeldags av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinisten er forøvrig en M54B30.

Samme motor som i Z4 3.0i? Fornøyd med draget i den? Gratulerer med rå bil :)

Tja, jeg har ikke fått testet den skikkelig enda pga dårlig føre stort sett overalt på hjemturen, men motoren kjennest da absolutt frisk nok ut den. Og så er det jo et herlig seigdrag når man har såpass motorvolum. Under normal kjøring trenger man ikke bekymre seg så mye over om man skal gire. På langkjøring må jeg ogsi si at den er slett ikke så skrekkelig tørst. 0,73 Oslo-Molde på vinterføre med 225/40-18 rund baut. Er jo mindre enn gamle M3`n bruker det :D

Og ja, det er vel samme motoren som de første årgangene av Z4 3.0i har ja. Z3 kom faktisk med denne motoren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...