Clerion Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Bare jeg som er idiot, eller hvor finner man delefilmer på gsbilder? http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct E30, 2 dørs, 325i, 88 "Ny og brukte deler, Orginale og alternative deler (DELEFILMER)" wooot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 skal vere bare og klikke inn modell og, gå videre når ud får det valget. så er du der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Guess what, det er det ikke =p var derfor jeg lagde denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 er slik her iallefall, kansje du gjør noe feil? er det er feil på sida dems for øyeblikket EDIT: neopes,virker her hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hmmm, okei Jeg: 1. www.gsbildeler.no 2. Nettbutikk 3. Velger modell og full pakke 4. Kommer "Introside for modell E30, 2 dørs, 325i". DIT 5. Trykker på Deler 6. Kommer til siden med ilustrasjonen av en bil og mange valg iforhold til hva slags deler man ønsker ooooog DER er det stopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Sorry for at jeg er uvitende, men hva i alle dager er delefilmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 funker her og. bruker du en supersær nettleser? (sitter selv i opera) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Noen som gidd linke? eventuelt prtsc? =p Jeg finner ikke en dritt jeg, prøvd Explorer og firefox. Rart om det sku være leseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå