Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far kjøpte i helgen en Toyota Yaris som ny konebil til min mor... Denne lå ute på finn.no som "norges billigste Yaris". Bilen lå ute i Elverum, hvor eier tilsynelatende hadde adresse. Han møtte to menn (brødre?) tidlig lørdag morgen ved Basthjørnet i Elverum for å overta bilen. Ante fred og ingen fare, inntil han i dag ringte BT. Bilen var meldt stjålet i fra Kriko (et eller annet) bil. Han idiotkukken som solgte bilen har rett og slett stjålet den i fra en forhandler, og lagt den ut på finn! Finner jeg igjen han fyren, skal jeg stappe en hagle i kjeften hans.

FY FAEN!

(Adressen hans er uekte, mobilabbonementet hans er sperret for inngående samtaler. Navnet som lå ute på finn er navnet til en psykolog i Oslo. Pengene er allerede på hans konto)

Moderatoredit (R Andersen): Endret overskrift fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster.

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Folk blir frekkere og frekkere...

Hvilke rettigheter har du som kjøper da? Pengene er borte, bilen vil forhandleren sikkert ha igjen. Går det da på hans tjuveriforsikkring, som dekker din fars utlegg?

Skrevet

Forhandler vil selvfølgelig ha tilbake bilen ja, og utgifter blir nok helt sikkert ikke dekket. Banken kunne i hvertfall ikke gjøre noe med det, siden pengene allerede har ankommet Mr. Svindler.

Politiet ville så vidt la han anmelde saken men ettersom det var under så spesielle omstendigheter skulle han få komme tilbake i morgen for å anmelde det hele. (My ass, henlagt på grunn av for lite blablabla.....)

Noen som blir med på jakt? :twisted:

Skrevet

Det hele ender vel med at fardin blir anmeldt for tyveri av bilen.

Fittesurt, men...overvåkningskameraer på bast, kanskje de har regnr på bilen folka kjørte?

Skrevet

Første bud er jo ALLTID å sjekke at bilen man kjøper står registrert på den man kjøper den av!

Det koster 2 kroner eller noe sånt å sende en melding med 'regnr xxxxxxx' til 2282 og få navn og bosted på eier.

Skrevet
Første bud er jo ALLTID å sjekke at bilen man kjøper står registrert på den man kjøper den av!

Det koster 2 kroner eller noe sånt å sende en melding med 'regnr xxxxxxx' til 2282 og få navn og bosted på eier.

Helt sikkert fornuftig, men bare spar meg om du ikke har noe bedre å komme med.

GiljeN: Kontoinnehavers navn går det nok ann å få fatt i, håper jeg... (Dersom dette ikke er registrert på falskt navn da!)

Skrevet

Er ille at det virkelig skal være nødvendig (= så det blir nok sjeldent gjort.

Trenger sikkert ikke dra dette enda lengere ned med å være viktigper =p

*redd fordi jeg konfronterte admin* :?

Skrevet

Frekkheten når ikke grenser lenger. Alt for å få raske penger.

Spørs om Bast kan dra fram vidoefilm, eller om det er for sent..

Finn kontoeier, og det fort! Har dere flaks kan dere sette i verk tiltak. Husk at man ikke kan ta ut 50 000kr i en minibank i en smell. Ergo de må inn i bankens lokale...

Det er vel heller ikke noe slags GPS utstyr i disse bilene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...