Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dessverre har vi sunket så lavt i dagens samfunn, at den smarte privat-selger setter det som krav for prøvekjøring at han får sitte i bilen.

Alle husker vel episoden med 328i'n til "joar"? her på forumet, som ble stjålet ved et slikt prøvekjøringstilfelle! :evil:

Et annet alternativ, er jo at man beholder en "eiendel" fra den som skal prøvekjøre, et id-kort el. lignende, problemet er jo at slikt kan forfalskes etc :evil:

Et annet alternativ kan jo være å faktisk sitte på når kjøperen prøvekjører...

Skrevet
Ser ut til at vi kjøper den samme Yarisen en gang til, denne gang fra forhandler. Hehehehe, huff. ;) Han var selvsagt lei seg, og gir oss en grei pris. Heldigvis var jeg ikke "med" på selve kjøpet. Hadde jeg møtt disse to personene hadde jeg sett rundt meg på gata etter dem hele tiden.....
Og da hadde vi vært ute en tur med bil og balltre i helga på jakt etter kneskåler :D
Skrevet
Dessverre har vi sunket så lavt i dagens samfunn, at den smarte privat-selger setter det som krav for prøvekjøring at han får sitte i bilen.

Alle husker vel episoden med 328i'n til "joar"? her på forumet, som ble stjålet ved et slikt prøvekjøringstilfelle! :evil:

Et annet alternativ, er jo at man beholder en "eiendel" fra den som skal prøvekjøre, et id-kort el. lignende, problemet er jo at slikt kan forfalskes etc :evil:

Et annet alternativ kan jo være å faktisk sitte på når kjøperen prøvekjører...

Ja? Var det ikke det jeg skrev først i mitt innlegg :?::wink:

Skrevet

Jadagitt, da har min far vært i avhør og levert anmeldelse for bedrageri. Etterforskeren hadde god tro på at disse ble tatt.

Skrevet

Se der ja. Får håpe det er de samme to idiotene. Hadde vært godt å få tilbake de pengene, vet jeg. Tipper at disse opererer i en slags liga.

Skrevet

Dere burde vel heller være glad for at det var de samme - da er de jo tatt!

Skal vel litt til å få pengene igjen, men de blir forhåpentligvis iallfall buret inne.

• 1 year later...
Skrevet

Disse to karene heter da [navn fjernet av admin]. Så da kan jeg bare anbefale å holde seg LANGT unna begge to i ALL TID fremover.

Noen fra Bergen som kjenner [navn fjernet av admin]?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...