Gå til innhold

Stylingtips til e34

torgeirb
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpe meg en 520i e34 som jeg er veldig fornøyd med. Utrolig god komfort og deilig å se på, litt sånn ekte bmw etter min mening.

Bilen jeg kjøpte er en 1995 modell som har rullet kun 168000. Den er utrolig fin i lakken, bare noen småriper , men det er å forvente av en 13 å gammel bil. Har gått over bilen og kan ikke se å finne noe rust, så karosserimessig er den også veldig bra så langt som jeg vet.

unk1ija4ojye5o485cw1.jpg

r0b62ctokgstea0n96q3.jpg

Det er bare at jeg kunne tenke å fiffe den opp litt til sommeren.

Noen forslag? Gjerne med bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jo fin ut denne :)

spørs jo helt hvor mye penger du vil legge i bilen da. Jeg mener at mye er gjort ved senk og noen fete felger. gjerne med kant.

Videre kan du jo evt sette på m-tech skjørter og fangere. beskjeden "styling", men som gir bilen det lille ekstra som skiller seg ut.

deretter kan du bytte lykter rundt om, enten sorte/sota, som gir en bøs look, eller vanlig hvite eller klarglass.

bare titte litt inne på bider/showoff. ligger en del tråder der av fine/tøffe e34 :D

men sleng opp flere bilder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig. Har ikke tenkt å legge så mye penger i det, men et par fete felger med kant og litt senk hadde gjort seg. Tenker å skifte lykter til sota lykter hele veien rundt som du sier. Eller hadde jeg vel ikke tenkt å gjøre så mye mer utenom en liten leppe på framfanger kanskje. Tenkte å ha den orginale looken, men så absolutt en feet bimmer på bilde litt ovenfor. Felger og lykter falt godt i smak. :)

Skal få opp flere bilder av bilen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk og tidsrikitge felger (ikke noe asa-drit feks).. Riegerleppa er jo grei.

Ellers har du acs (umulig å oppdrive), alpina (enda mer umulig å oppdrive) og mtech (lett å oppdrive, og gjør så sykt mye fo rbilen)

IKKE angeleyes, riegervinger osv.. Det passer bare ikke på klassikeren e34. Jonnern har jo klart det greit, men resultatet med mørke hella ville blitt bedre ;)

SENK (mye) OG HJUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det passet godt at du kom med et innlegg nå ingard, siden det er din bil jeg har gått ut ifra når jeg tenkte på utseende på min. Synes din e34 er så sinnssykt rå samtidlig som den bevarer den klassiske looken på bmw. Har ikke tenkt å ha noen vinge bak eller noe sånt. Tenkte bare felger, seng, lykter og kanskje en mtecleppe fram.

Er det mtec du har eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det passet godt at du kom med et innlegg nå ingard, siden det er din bil jeg har gått ut ifra når jeg tenkte på utseende på min. Synes din e34 er så sinnssykt rå samtidlig som den bevarer den klassiske looken på bmw. Har ikke tenkt å ha noen vinge bak eller noe sånt. Tenkte bare felger, seng, lykter og kanskje en mtecleppe fram.

Er det mtec du har eller?

Halveis Alpina med mtech skjørt. Kommer hekk og vinge til sommeren ;)

Du har jo et utrolig bra utgangspunkt for å lage noe skikkelig gromt!

Men jeg har erfart at hvis man vil ha det skikkelig pent koster det litt. Så det er coilovers og hjul som butde være pri1 :) (ser man bort i fra resten av vedlikeholdet, som du sikkert ikke har så mye av.. lucky bastard!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg har ordlagt meg litt feil, jeg har ikke tenkt å bruke mye penger, men det som skal kjøpes skal gjøres ordentlig.

Det blir coilovers, helt nye felger, nytt skjørt som skal lakkeres på verksted o.s.v.

Sota nyrer også kanskje?

Kjøp sånne svarte plastrigner å sette på nyrene. Det holder seg langt bedre enn maling, som flasser av med steinsprang veldig fort..

Jeg mente bare at orginalfelgene og ikke senk er bedre enn billige "konvekse" hjul og halvslapp senk :P

Men det finnes jo rimelige brukte hjul. Feks mparallel (m5-hjul), acs (type 2 er det vel) og en del andre fine hjul. Det er en del å ta i! Bare ikke biltemahjul, for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok ikke noe biltemahjul nei. tenkte mer på disse:

criastirsaz9ouozzt9b.jpg

Tror de vil sitte godt på bilen. Tror du jeg må senke mye for at den ikke skal se helt latterlit ut, samtidlig som det er et snev av komfort igjen?

Gsbildeler en fin side å bestille fra prismessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. min erfaring er ikke akkurat et schmiedmann er billigst,men om de sier det ville jeg ihvertfall forhørt med med koed først for å presse ned prisen. ;) priskrig er bra!

felgene så jo veldig bra ut, men det var litt synd at de ikke hadde 10x18. 9" blir nesten litt smalt etter min mening, men med rett innpress evt spacere så man får hjula helt ut i hjulbuen kan det jo bli veldig bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...