roysin Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 i dag så bestilt jeg Bypass på EGR ventilen.EGR er samma som du skulle ha en slange i fra ræva. for vær gang du fiser så skal du trekk den inn igjen for å få finnere av gasser igjen etter på. Trur nok du har vårti dårlig etter vært. tenkt på en motor da! hvor kjøpte du den ?
Aroid Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 i dag så bestilt jeg Bypass på EGR ventilen.EGR er samma som du skulle ha en slange i fra ræva. for vær gang du fiser så skal du trekk den inn igjen for å få finnere av gasser igjen etter på. Trur nok du har vårti dårlig etter vært. tenkt på en motor da! hvor kjøpte du den ? kjøpt den av "petterjacobsen" Mail adressen: psanni@online.no
CrZyWiz Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 trur nok det blir bbs ch på meg jasamma som står på den her E46. vist ikke dere har noen andre bra valg? hehe! Det er jo min forrige bil mens jeg hadde den! Her er ett til visst du vil ha! Savner 328Ci'n nå
spruddel Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Nydelig bil du har! Men du har chipet den, sant? Og hvis man ta tar ut enda mer ved hjelp av den EGR ventilen, begynner ikke dette å bli mot kanten av hva drivverket tåler? Skal hvertfall følge med mye her
Aroid Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 spruddel: jepp. bilen er også chipet. trur neppe det går noe meir ut over driverket. sånn som før så måtte man nedi i 3giret for å kom seg forbi en bil. no er det bare gi full gass i 5giret å kom lik fort forbi. men selv klart går det litt meir ut over driverket vist man kjører som en svin. å kicker den ned i 3giret for vær gang du skal forbi noen. men vist man hadde automat så ville tru at ikke det har vært så godt. etter 97mod bmw automat kasser kan man heller ikke juster opp olje trykket på girkassen. blir egentlig veldi mye sluring og lamelene går til helvete ganske så fort. en av grunnene at jeg valgte manuel girkassen. så har også bmw laget måte å spar driverket er også dem har en strupeventil på clutchen. blir bedre overgang på gearingen å går ikke så hardt ut over driverket men ut over clutchen som er billig å bytte. CrZyWiz: nydelig E46 328 var veldi fin med dem felgene.
spruddel Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Okei, jeg har ingen problemer med at jeg må ned i 3. gear for å kjøre forbi.. Er null problem i 5. gear, men det var jo ikke veldig dyrt for en sånn ventil og hjelper sikkert litt Vil tro det er bedre for motoren å bruke kun ren luft og ikke noe eksos?
Aroid Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Okei, jeg har ingen problemer med at jeg må ned i 3. gear for å kjøre forbi.. Er null problem i 5. gear, men det var jo ikke veldig dyrt for en sånn ventil og hjelper sikkert litt Vil tro det er bedre for motoren å bruke kun ren luft og ikke noe eksos? Skrev lengere oppe her: EGR er samma som du skulle ha en slange i fra ræva. for vær gang du fiser så skal du trekk den inn igjen for å få finnere av gasser igjen etter på. Trur nok du har vårti dårlig etter vært. tenkt på en motor da!
Aroid Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 der. no fikk jeg Turbo haveri. på grun av onding filter er tett. faan at ikke bmw kan ha lakt det inn på service`an sinne. filte har aldri vært byttet på bilen min. e har alt bestilt inn filter og alt at e skulle bytt det på neste onsdag med full service så no er det bare begyn å skru. og tøm ut olje over alt å få tak i "bytte turbo".
Richie85 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Æsj! Dette var no drit! Er vel ikke gratis heller..
Eksos Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Kjedelige greier det der, så bilen sto på jobb... Tror du katalysatoren gikk i samme slengen eller?
gaasen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Det er filteret på veivhus ventilasjon som har "tatt" turboen? Kmstand?
fast Dog Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Utrolig kjedelig å høre. Alt gikk jo på skinner helt til dette skjedde! Hvor mye er bilen gått nå? Må holde oss oppdatert videre da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå