EasyL Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 jallatralle=rask bil... Mulig den er rask ja, men får litt "våre nye landsmenn" følelse av den stylingen. Men for all del kjøp den den som vil...
vetu03 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... ht=genesis Her er en genesis e30 som er på forumet.
wicky124 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 jallatralle=rask bil... Mulig den er rask ja, men får litt "våre nye landsmenn" følelse av den stylingen. Men for all del kjøp den den som vil... njaaaah..litt vanskelig for å svelge den...jalla direkte oversatt betyr "fort / kjapp deg"...Får ingen "nye landsmenn"feeling av denne bilen...den har jo ikke lexuslykter,kromkapsler og megavinge bak:)
Clerion Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Må ærlig innrømme at jeg ikke likte den "på forumet" heller =p Dette blir bare FOR mye. For de som eventuelt måtte ønske seg ett kit til jul og skal til polen eller har adresse i Sverige: http://www.tuningzone.pl/x_C_Dz__PD_646 ... 19520.html Slå dere løs
Wolfeh Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Kan jeg si at jeg faktisk likte den litt? (A)
EasyL Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 jallatralle=rask bil... Mulig den er rask ja, men får litt "våre nye landsmenn" følelse av den stylingen. Men for all del kjøp den den som vil... njaaaah..litt vanskelig for å svelge den...jalla direkte oversatt betyr "fort / kjapp deg"...Får ingen "nye landsmenn"feeling av denne bilen...den har jo ikke lexuslykter,kromkapsler og megavinge bak:) He he. Det er kun en styling våre nye landsmenn kan like mener nå jeg... Jallatralle er et uttrykk for en overstyla bil bare de som sier jalla jalla liker.
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 ÆSJ! minnet meg om den MB 190 med bærehåndtak som går her på sørlandet...
vetu03 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Hehe, den var ikke mye pen nei;) Hvis du først skal pimpe en sånn 190 eller en 2,3-16 så mener nå jeg Evolution kittene er råe.
Sir Hofstad Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 jallatralle=rask bil... Mulig den er rask ja, men får litt "våre nye landsmenn" følelse av den stylingen. Men for all del kjøp den den som vil... njaaaah..litt vanskelig for å svelge den...jalla direkte oversatt betyr "fort / kjapp deg"...Får ingen "nye landsmenn"feeling av denne bilen...den har jo ikke lexuslykter,kromkapsler og megavinge bak:) Jalla emshi betyr fort deg...
Clerion Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Haha =P Stakkars MB, værste av alt er jo at det der faktisk har kosta litt penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå