Ryeng1 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 var vel like greit at GREDDY merke ligger igjen i grøfta? hehe:)kjedelig med sånne småskader ass... Hehe, ja det går heelt fint Litt kjipt at det skjedde nå iallefall.. Altså, hadde jeg sluppet å måtte lakkere nye fangeren alt nå Men men, gjort er gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Driver å snuser litt på nye sommerfelger nå da de som fulgte med ikke er helt pene og falt ikke helt i smak.. Sett på 3 forskjellige: 1. BBS CH 2. Bmw M6 3. Bmw M5 (får disse for 5000,- inkl dekk) BBS CH M6 M5 Blir enten 17 eller 18'' kommer litt ann på innpress og hvor store jeg får på utenom å subbe.. Går akkurat med 3 baki og 17'' med 35mm senk uten subbing nå, men vet ikke om 18'' med 1-2 stk baki går fullt så bra. Lurer også på om noen vet ca prisen på nye BBS CH felger i 17'' og 18'' ? bare å komme med flere felgforslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 hva med csl felger? de er fete på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 hva med csl felger? de er fete på e36 Vil jeg vite prisen på de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 M6 felger vil bli pent, hadde det på min E36. Men husk å gå for 35 profil ikke 40. Mine felger va 18*8,5 ET 35, bilen var veldig lav men subbet ikke litt. Passa perfekt. De får du kjøpt hos Dekk 1, til litt over 10 lapper med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 M6 felger vil bli pent, hadde det på min E36.Men husk å gå for 35 profil ikke 40. Mine felger va 18*8,5 ET 35, bilen var veldig lav men subbet ikke litt. Passa perfekt. De får du kjøpt hos Dekk 1, til litt over 10 lapper med dekk Ja, har sett på touringen din et par ganger og må si de kledde bilen! Får se litt framover! mulig jeg må selge bilen pga dårlig økonomi som lærling Prøver å få det til å gå, men får se.. får jeg beholdt den blir det nok en av de tre valgene der tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Hvilke felger skal du selge? Lette gjennom tråden din for bilder, men fant ingen...vurderer 17" på vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hvilke felger skal du selge?Lette gjennom tråden din for bilder, men fant ingen...vurderer 17" på vinter Tok bilder av de istad, kommer bilder imorgen ettermiddag siden kamera ligger i bilen.. er 17'' bmw felger med ca 3cm kant.. Dekk går iallefall denne sesongen, mens felgene er noe kantkjørte av tidligere eier.. Men du sier de skal brukes på vintern, og da er det kanskje ikke så farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Hvilke felger skal du selge?Lette gjennom tråden din for bilder, men fant ingen...vurderer 17" på vinter Tok bilder av de istad, kommer bilder imorgen ettermiddag siden kamera ligger i bilen.. er 17'' bmw felger med ca 3cm kant.. Dekk går iallefall denne sesongen, mens felgene er noe kantkjørte av tidligere eier.. Men du sier de skal brukes på vintern, og da er det kanskje ikke så farlig? Har gått med tanken lenge, men må se ann lønna og slikt...har vært i kontakt med en busk og et gjerde, så jeg må ha ny front jeg også ;P Dessuten må bilen senkes, bla. for å få den høyere bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 jeg ville nok valgt bbs felgene. de er jo utrolig pene koster nok også litt. får håpe du slipper og selge bilen. denne er jo utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 jeg ville nok valgt bbs felgene. de er jo utrolig pene koster nok også litt. får håpe du slipper og selge bilen. denne er jo utrolig fin Har også mest lyst på disse.. BBS CH er sinnsykt pent på E36 og er noe ikke alle andre har.. eneste er prisen jeg lurer på, skal få sjekket opp dette imorgen.. Ja, får håpe jeg slipper å selge men får se neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Ganske rart at du vurderer nye felger når du ikke har råd til og beholde bilen? Hva er gjort med den siden prisen har steget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ganske rart at du vurderer nye felger når du ikke har råd til og beholde bilen? Hva er gjort med den siden prisen har steget? Som det står lenger opp, hvis jeg klarer å få beholdt bilen blir det nye felger til sommern. Men ser mørkt ut! Prisen, hva tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Prisen har gått opp 20.000kr på 1mnd, hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Prisen har gått opp 20.000kr på 1mnd, hva har skjedd? 20.000,-? mener du hva jeg betalte for den kontra hva jeg har lagt den ut for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå