Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 ja Jeg betalte da mye mer enn 80.000,- for denne.. hvem har sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Var 99.9% sikker på at den lå ute til 80k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Var 99.9% sikker på at den lå ute til 80k. Hmm, ikke da jeg kjøpte den iallefall Han som hadde den før meg byttet inn denne i en bilforretning hvor jeg kjøpte den. og prisen lå på 95k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Meget pen touring Synd du solgte den, var virkelig pen å se på. Rød E36 med sorte detaljer er pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Meget pen touring Synd du solgte den, var virkelig pen å se på. Rød E36 med sorte detaljer er pent! Takker for det Nå går bilen i Drøbak området og blir kjørt av en voksen kar så får håpe den ser like pen ut nå. Driver å leiter etter et nytt Bmw prosjekt, denne gangen E46 da jeg vil ha litt mer komfor.. Kommer tråd så fort ny bil blir kjøpt inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå