Gå til innhold

Min E36 320i Touring M-tech

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med fin bil du :wink: jeg har så vidt fått sett på den, men den virker veldig fin! må få sitte på en tur.. :)

Nå kommer du aldri til å kjøre noe annet enn sekser :wink:

Rød E36 er lekkert<3

Matcher coupe'n til Bukker'n

hehe blir bra til sommeren når jeg får på ny front og sånn. så da passer jeg og jonas sin bil sammen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjærne vindusviskeren, nå som det er salte veier ? smart!

Har planer om dette selv, den lager bare riper på bakruta.

Da er det bedre å helle vaske bilen litt oftere.

Som jeg skulle sagt det selv! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil du :wink: jeg har så vidt fått sett på den, men den virker veldig fin! må få sitte på en tur.. :)

Nå kommer du aldri til å kjøre noe annet enn sekser :wink:

Rød E36 er lekkert<3

Matcher coupe'n til Bukker'n

Takk for det Bård ;) nei, tror ikke det blir no 4'er Bmw etter denne! Kjempe fornøyd med bilen, alt fungerer som det skal og den går rent og ganske bra til å være 320i syns jeg :)

Jeg og bukkern som har riktig farge vettu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du skal fjerne viskeren bak. Hva skal du dekke hullet der med? Men ja, den lager riper hvis du bruker den, men er ikke noe som tilsier at du MÅ bruke den da ;) Jeg bruker den aldri.

Kjøpt inn viskerplugg på Mekonomen til 29,- som er til slikt bruk. Bakruta ser ikke ut etter en halvtimes kjøring på hovedveien, og da må jeg nesten bruke den for å så ut, men blir så j... mye riper så fjerner den like greit. tror også det blir et penere look uten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du skal fjerne viskeren bak. Hva skal du dekke hullet der med? Men ja, den lager riper hvis du bruker den, men er ikke noe som tilsier at du MÅ bruke den da ;) Jeg bruker den aldri.

Kjøpt inn viskerplugg på Mekonomen til 29,- som er til slikt bruk. Bakruta ser ikke ut etter en halvtimes kjøring på hovedveien, og da må jeg nesten bruke den for å så ut, men blir så j... mye riper så fjerner den like greit. tror også det blir et penere look uten :)

hmmmm.... nå må du tenke litt.......

om du har viskeren på, eller ikke, så blir jo ruta like skitten etter de samme 30 minuttene :-P og selv om du har viskeren der, må du jo ikke bruke den... hehe..

du trenger ikke unnskylde deg for å fjerne den :-P men den kan jo likesogodt stå på :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...