Ivanrogov Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Fjærne vindusviskeren, nå som det er salte veier ? smart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Gratulerer med fin bil du jeg har så vidt fått sett på den, men den virker veldig fin! må få sitte på en tur.. Nå kommer du aldri til å kjøre noe annet enn sekser Rød E36 er lekkert<3 Matcher coupe'n til Bukker'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Fjærne vindusviskeren, nå som det er salte veier ? smart! Har planer om dette selv, den lager bare riper på bakruta. Da er det bedre å helle vaske bilen litt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Gratulerer med fin bil du jeg har så vidt fått sett på den, men den virker veldig fin! må få sitte på en tur.. Nå kommer du aldri til å kjøre noe annet enn sekser Rød E36 er lekkert<3 Matcher coupe'n til Bukker'n hehe blir bra til sommeren når jeg får på ny front og sånn. så da passer jeg og jonas sin bil sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Fjærne vindusviskeren, nå som det er salte veier ? smart! Blir litt cleanere look bak uten den.. Og angående saltet, så vasker jeg heller av dette enn å bruke pussern.. riper opp som F...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Fjærne vindusviskeren, nå som det er salte veier ? smart! Har planer om dette selv, den lager bare riper på bakruta. Da er det bedre å helle vaske bilen litt oftere. Som jeg skulle sagt det selv! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Gratulerer med fin bil du jeg har så vidt fått sett på den, men den virker veldig fin! må få sitte på en tur.. Nå kommer du aldri til å kjøre noe annet enn sekser Rød E36 er lekkert<3 Matcher coupe'n til Bukker'n Takk for det Bård nei, tror ikke det blir no 4'er Bmw etter denne! Kjempe fornøyd med bilen, alt fungerer som det skal og den går rent og ganske bra til å være 320i syns jeg Jeg og bukkern som har riktig farge vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Syns ikke du skal fjerne viskeren bak. Hva skal du dekke hullet der med? Men ja, den lager riper hvis du bruker den, men er ikke noe som tilsier at du MÅ bruke den da Jeg bruker den aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Syns ikke du skal fjerne viskeren bak. Hva skal du dekke hullet der med? Men ja, den lager riper hvis du bruker den, men er ikke noe som tilsier at du MÅ bruke den da Jeg bruker den aldri. Kjøpt inn viskerplugg på Mekonomen til 29,- som er til slikt bruk. Bakruta ser ikke ut etter en halvtimes kjøring på hovedveien, og da må jeg nesten bruke den for å så ut, men blir så j... mye riper så fjerner den like greit. tror også det blir et penere look uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Nydelig bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Nydelig bil:-) Takk for det Ser at du også har Touring. Link til din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Da var forresten Xenonlook interiørlys bestilt, kommer iløpet av neste uke regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 versegod:-) jepp,her har du link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=98847 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-Bag Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 du skriver at du skal skifte til oval effektpotte,skal du bytte ut den doble du har da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Syns ikke du skal fjerne viskeren bak. Hva skal du dekke hullet der med? Men ja, den lager riper hvis du bruker den, men er ikke noe som tilsier at du MÅ bruke den da Jeg bruker den aldri. Kjøpt inn viskerplugg på Mekonomen til 29,- som er til slikt bruk. Bakruta ser ikke ut etter en halvtimes kjøring på hovedveien, og da må jeg nesten bruke den for å så ut, men blir så j... mye riper så fjerner den like greit. tror også det blir et penere look uten hmmmm.... nå må du tenke litt....... om du har viskeren på, eller ikke, så blir jo ruta like skitten etter de samme 30 minuttene og selv om du har viskeren der, må du jo ikke bruke den... hehe.. du trenger ikke unnskylde deg for å fjerne den men den kan jo likesogodt stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå