Ryeng1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Ovalt kan være pent, men liker selv dobbelt Et bilde fra gamle min. Er akkurat slik jeg har sett på. Kan jo ta en avstemming på om jeg skal velge oval potte eller 2 strake rør? (Har en følelse på at jeg taper denne gitt) Ny potte blir bestilt i slutten av desember uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 den var ikke så gal... men den potta over her, var fæl! Skjønner egentlig ikke hvorfor de fleste er imot oval bakpotte? kan da ikke være så stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Om noen har lyst til å Photoshoppe på oval potte og et med to strake runde enderør på dette bilde hadde det vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Ovalt kan være pent, men liker selv dobbelt Et bilde fra gamle min. var egentlig veldig lav i ræva på det bildet der... godt du heiste den litt... men cabber ska være LAVE Derav grunnen til at jeg heiste den Jeg syns du skal gå for 2 rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg skal ha to rør på min touring...det er newdelig ;D Se bare så fin Dr_S sin er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 fort og galt... ser ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Det der så heller ille ut men sett litt på runde potter idag faktisk, skal se om jeg finner bilde av den jeg likte best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Hvilken størrelser er det på enderørene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 76mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Var idag å tittet på ny bakpotte, og fant to fine. hhv en oval og en med to runde.. Skal tenke litt denne uken så får vi se hva jeg ender opp med.. Fjernet forresten visker bak og øyelokk idag (rakk ikke forrige uke) så slenger ut et par bilder av dette imorgen Sort grillramme og sorte grøftelys bestilles iløpet av uken da det ene grøftelys tar inn litt vel mye vann(!) og dugger stort sett hele tiden. Noen som har noen flere ideer på hva jeg skal bestille i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 bilen din blir nok finere en min ser jeg hvor så du på potter hen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 bilen din blir nok finere en min ser jeg hvor så du på potter hen..? Hehe, du syns det? bare få lappa sammen frontfangern din så er den så fin så! Tittet litt på Torshov og Mekonomen.. Men dyre priser syns jeg.. Vel, skal sies at Simons og Supersprint ikke er billig heller da.. Sett litt på universal bakpotter på nettet også, er jo 1/3 av prisen og ser da greie ut.. Får se ann litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 men husk at universale ikke nødvendigvis gir riktig motstand for bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 men husk at universale ikke nødvendigvis gir riktig motstand for bilen din bensinforbruk du tenker på? helt grønn på det området her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå