buchern456 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 blir sikkert mye lyd av di universale endepottene også kanskje. blir spennede og se åssen min låter med den potta jeg skal ha på. til jeg får råd til komplet eff anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 blir sikkert mye lyd av di universale endepottene også kanskje. blir spennede og se åssen min låter med den potta jeg skal ha på. til jeg får råd til komplet eff anlegg. Du kan jo få kjøpe Sebring bakpotta mi? grunnen til at jeg vil bytte den ut er at det er litt lite lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 motstand i eksosen, som gjør at bilen yter det den skal... sikkert ikke mye å si da men... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 blir sikkert mye lyd av di universale endepottene også kanskje. blir spennede og se åssen min låter med den potta jeg skal ha på. til jeg får råd til komplet eff anlegg. Du kan jo få kjøpe Sebring bakpotta mi? grunnen til at jeg vil bytte den ut er at det er litt lite lyd.. trur ikke den bakpotta passer på coupe men.. også liker jeg lit lyd da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 motstand i eksosen, som gjør at bilen yter det den skal... sikkert ikke mye å si da men... hehe Skjønner, en fordel at den ikke går å fusker og driver ja.. Skal få dette sjekket før jeg kjøper potte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 blir nok ikke noe fusk... men hvis du skal kjøpe uroginalt uten kat og slikt, så kan den bli litt dauere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 blir nok ikke noe fusk... men hvis du skal kjøpe uroginalt uten kat og slikt, så kan den bli litt dauere... Okei.. Skal kun bytte bakpotta, så orginal kat osv er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 oki... men sty unna billigmodeller da... mange kjipe lyder på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 oki... men sty unna billigmodeller da... mange kjipe lyder på markedet Ja, merket det! er en kompis av meg som kjøpte en billig bakpotte til sin bmw, og det ble heller bråkete og stygg lyd, så skal ta meg god tid før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Imorgen blir det full vask både innvendig,utvendig og motorrom + en liten photoshoot om været tillater det.. Regnet i stort sett hele dag så =/ Noe spesielt som er lurt å vaske sorte skinnseter med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Har også tittet litt på nye felger til sommer'n.. sett på M5 felgene bl.a. Hadde disse på den gamle E46'n og syns disse var pene. Jaada, jeg vet mange har de på E36 og begynner og bli oppbrukt, så bare å komme med forslag til felgvalg! Fått tilbud av en kompis på 2 mnd gamle 17'' M5 felger med 225/45/17 dekk til 5000,- skal jeg ha nytt sett så er max prisen 10.000,- Håper folk har noen innvendinger her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Slenger inn noen bilder etter innvendig vask idag. Kommer bilder utvendig imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Når jeg først driver innpå her, så kan jeg like greit spørre om dette: Har klimaanlegg i bilen, og når jeg f.eks har den på 24 grader er det toppen 20-21 grader i bilen, og kommer dårlig med varmluft fra anlegget samt ikke noe trykk.. Kommer også en sånn pipe/plystrelyd en gang i blant, vet ikke om dette har noe med saken og gjøre men tar det med noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Da ville jeg prøvt å byttet pollenfilter. Hvis det er tett, får du ikke skikkelig guff i vifta Skal akuratt til å bytte på min E36 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Da ville jeg prøvt å byttet pollenfilter.Hvis det er tett, får du ikke skikkelig guff i vifta Skal akuratt til å bytte på min E36 touring. Tenkte på det samme.. Må være det som er tett tror jeg .. Okei, mulig å ta noen bilder fra byttet? og hvor sitter dette i Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå