BMWPower Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Sitter innenfor hanskerommet på min. Må ut med det og en del skruing, tar litt tid men skal ikke være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Sitter innenfor hanskerommet på min. Må ut med det og en del skruing, tar litt tid men skal ikke være noe problem Okei, det jeg var redd for =/.. Jaja, da får søndagen med på å skifte pollenfilter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Du må ikke ha ut hanskerommet, jeg skiftet filter på min touring uten å ta det ut...men d amå du være forberedt på vond rygg og mye banning ;P Et par DIY's: http://www.bmwe36blog.com/2007/12/03/ch ... ilter-diy/ http://www.dvatp.com/bmw/diy/microfilter/ Går fort når du skjønner hvor ting er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Ikke så mye vond rygg, men KNÆR! Må sitte på knærne med huet inni dashen...Er en kabelbunt du også sikkert må løfte ned..sitter i sånt spor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Ikke så mye vond rygg, men KNÆR! Må sitte på knærne med huet inni dashen...Er en kabelbunt du også sikkert må løfte ned..sitter i sånt spor. Trust me, ryggen min var ikke god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Ikke så mye vond rygg, men KNÆR! Må sitte på knærne med huet inni dashen...Er en kabelbunt du også sikkert må løfte ned..sitter i sånt spor. Trust me, ryggen min var ikke god! Hehe, gruer meg! fikk ikke gjort det idag, så prøver på det imorgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Du må ikke ha ut hanskerommet, jeg skiftet filter på min touring uten å ta det ut...men d amå du være forberedt på vond rygg og mye banning ;PEt par DIY's: http://www.bmwe36blog.com/2007/12/03/ch ... ilter-diy/ http://www.dvatp.com/bmw/diy/microfilter/ Går fort når du skjønner hvor ting er Takker for svar og DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Da var årets siste photoshoot unnagjort rakk ikke ta så mange bilder før det ble mørkt, men noen ble det da.. Legger ut noen av de: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 fine bilder jonas. ta bilder sammen med min til sommeren da..? vis du har bilen da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 fine bilder jonas. ta bilder sammen med min til sommeren da..? vis du har bilen da. hehe Takk for det hehe, skal prøve å få til det vettu! Tar vi isåfall bilder på siloen ved Jaren.. Litt bedre sted å knipse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 fine bilder jonas. ta bilder sammen med min til sommeren da..? vis du har bilen da. hehe Takk for det hehe, skal prøve å få til det vettu! Tar vi isåfall bilder på siloen ved Jaren.. Litt bedre sted å knipse ja sant det. bra sted det. kommer nok til og kjøpe ny m front neste lønning 1750kr på koed synes det er billig så kan jo ta noen bilder i vinter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 ja sant det. bra sted det. kommer nok til og kjøpe ny m front neste lønning 1750kr på koed synes det er billig så kan jo ta noen bilder i vinter også Det blir bra vettu! er ganske billig der nå så jeg, vurderer litt småtteri selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 ja si fra da så bestiler vi sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 ja si fra da så bestiler vi sammen Greit blir ikke med det første da jeg har ei jæ... dyr tlf regning på vent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 hehe i januar en gang tenkte jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå