Gå til innhold

Min E36 320i Touring M-tech

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter innenfor hanskerommet på min.

Må ut med det og en del skruing, tar litt tid men skal ikke være noe problem :wink:

Okei, det jeg var redd for =/.. Jaja, da får søndagen med på å skifte pollenfilter! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye vond rygg, men KNÆR! Må sitte på knærne med huet inni dashen...Er en kabelbunt du også sikkert må løfte ned..sitter i sånt spor.

Trust me, ryggen min var ikke god!

Hehe, gruer meg! fikk ikke gjort det idag, så prøver på det imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ha ut hanskerommet, jeg skiftet filter på min touring uten å ta det ut...men d amå du være forberedt på vond rygg og mye banning ;P

Et par DIY's:

http://www.bmwe36blog.com/2007/12/03/ch ... ilter-diy/

http://www.dvatp.com/bmw/diy/microfilter/

Går fort når du skjønner hvor ting er :)

Takker for svar og DIY ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine bilder jonas. ta bilder sammen med min til sommeren da..? vis du har bilen da. hehe

Takk for det ;) hehe, skal prøve å få til det vettu! Tar vi isåfall bilder på siloen ved Jaren.. Litt bedre sted å knipse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine bilder jonas. ta bilder sammen med min til sommeren da..? vis du har bilen da. hehe

Takk for det ;) hehe, skal prøve å få til det vettu! Tar vi isåfall bilder på siloen ved Jaren.. Litt bedre sted å knipse ;)

ja sant det. bra sted det. kommer nok til og kjøpe ny m front neste lønning 1750kr på koed synes det er billig :wink: så kan jo ta noen bilder i vinter også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det. bra sted det. kommer nok til og kjøpe ny m front neste lønning 1750kr på koed synes det er billig :wink: så kan jo ta noen bilder i vinter også :wink:

Det blir bra vettu! er ganske billig der nå så jeg, vurderer litt småtteri selv 8) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...