Gå til innhold

Min E36 320i Touring M-tech

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du fortsatt vurderer oval bakpotte kan jeg friste med bilder av min touring;-) ovalt er kanonflott!§!

ego725txi73aexdxo70d.jpg

itljv87tg3ay2jhoboyx.jpg

Se her ja :wink: Blir nok oval etter dette gitt! har du flere bilder av bilen? likte veldig godt felgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut forrige uke at panseret mitt er noe skjevt. er ca 1 cm klaring på høyreside i forhold til venstresiden. Noen som vet hvordan jeg kan få dette rett igjen? prøvde å justere de greiene under panseret, men hjalp lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte vinterbilder! Hvorfor reklamerer du for Greddy? hehe..

Takker for det! nei, si det du.. hadde merket liggenes og hadde bare lyst til å se hvordan det ble på leppa nederst.. ble faktisk pent med merket der, men om Greddy er det riktige er noe annet :wink: Har en rekke andre merker liggenes så skal se om jeg får byttet en dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit.. men den er akkurat litt for dyr.. hadde håpet å finne en til rundt 70... =)

Riktig riktig.. 320i med styling til 70k tror jeg kan bli vanskelig men.. Får glane litt rundt på Finn.no og AutoDB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes lite.. men kjøper glatt en uten stæsj til 50-60 og fikser opp selv.. problemet er bare å finne en som er bra..

Ja, var det da.. Vet som regel aldri med bruktbiler så.. Får se etter en voksen kjørt orginal 320i.. Må da finnes noen av de på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...