plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 jupp.. ser ut til at jeg må finne omega i stedet til dama da.. :S grøss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 jupp.. ser ut til at jeg må finne omega i stedet til dama da.. :S grøss.. Isj da.. Hadde jeg heller tatt toget Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 hehe.. fant en pen 318is classe to.. men tipper hun streiker når jeg sier den er gul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 hehe.. fant en pen 318is classe to.. men tipper hun streiker når jeg sier den er gul.. Tror jeg vet hvem du mener.. ligger på finn.no til rundt 60k? Den er iallefall pen og i god stand virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 jepp.. men det nytter vel lite.. er dem fra valdres skal det visst være opel.. :S hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 jepp.. men det nytter vel lite.. er dem fra valdres skal det visst være opel.. :S hehe.. Haha, også Opel da.. Bmw og Audi er det eneste som duger Får prøve å få dama di på gli da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 heheh.. har prøvd og prøvd... men hjalp litt på når omegan vi skulle handle til henne plutselig tok kveld før vi fikk kjøpt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 heheh.. har prøvd og prøvd... men hjalp litt på når omegan vi skulle handle til henne plutselig tok kveld før vi fikk kjøpt den.. Kanskje ikke så dumt hehe.. Syns nå den gule var ganske pen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 ja den var kanontøff.. alltid hatt lyst på en slik. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 ja den var kanontøff.. alltid hatt lyst på en slik. . Jammen da kjøper du den selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 hehe.. tror jeg har nok med to bmwer.. har jo e46 touring og e30 m52b28:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 hehe.. tror jeg har nok med to bmwer.. har jo e46 touring og e30 m52b28:P Får aldri nok biler Men jeg skjønner deg jo også da.. ''stor kar'n med 3 bmw'er '' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 hahah:P hvorav den ene er et gammet vrak jeg driver å fikser opp.. riktignok kjørbar, men alikevel.. ble litt o.t. fra posten her.. men pyttsann en fredagskveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 hahah:P hvorav den ene er et gammet vrak jeg driver å fikser opp.. riktignok kjørbar, men alikevel.. ble litt o.t. fra posten her.. men pyttsann en fredagskveld.. Hehe, artig med litt oppussing da.. Jaja, er min tråd så går vel greit.. Er tross alt fredag å! Men, nå venter senga.. du får ta en liten prat med dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 heheh.. får gjøra det.. snakks=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå