rel0ad Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Da er bilen i garagjen, og anlegget har ankommet i posten. ble 3 sånne subber. børr da spille litt
Hansh Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Første jeg tenkte var også at den blir ikke så ille med andre speil og annen farge på netting i fangeren, samt hugge det treet i vinduet! Ellers var den ganske gjennomført utvendig!
rel0ad Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Små trangt til cooler røra. Montering av catch tank Intercooler på plass. Litt breiere enn orginal skjermer;) Bensinstrykksregulatoren
gnmfr Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 artig artig kjører kun med btr eller større dyser også??
rel0ad Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 skal prøve med BTR, noe som fungerte smertefritt på min forrige cab, men funker det ikke så tar jeg muligens og bytter til m-dyser eller noe;)
gnmfr Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 skal prøve med BTR, noe som fungerte smertefritt på min forrige cab, men funker det ikke så tar jeg muligens og bytter til m-dyser eller noe;) Ok lir nok bra med du må vel opp på en 5 bar+- i bensintrykk eller??
rel0ad Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 har ikke søkt så my på det, men vill tro det ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå