Alsmarken Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Har nå kjøpt meg første bil Havnet på en 5-serie, jeg var fast bestemt på at jeg skulle he en e36, men de ble det da altså ikke Lurer på å lakkere nyrene svarte. Noen ting som er med bilen: *Fullt skinn interoør *16" vinterfelger *18" Ac snitcher (usikker på hvordan det skrives xD ) Noe små feil, men det begynner og rette seg ut Tar gjerne mot tips til styling eller lignende Takk! Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ser bra ut! Men en liten vask før "photoshoot" hadde jo ikke vært å forakte ACS er pent på e34 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Tipper nok at det er annonsebilder da det er nokså hvitt her oppe nå ja Shadow line ville jeg gått for ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ja, det er annonsebildene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 synes nå denne ser senket ut jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Ser senket ut ja. Videre planer? E34 med sorte nyrer syns jeg er fint (har det selv). Fin bil forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Tror det er senkefjærer foran, er ikke sikker på de bak Skal sjekke de i morgen Har tenkt tanken Men er det så lett og bare spraye dem selv eller blir de stygt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Kjøp deg sorte nyrer, så slepper du å angre om du sprayer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Fin E34, like felgene godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Kjøp deg sorte nyrer, så slepper du å angre om du sprayer... [/quoteKan nok være det beste Hvor kjøper jeg de billigt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Fin E34, like felgene godt. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Kjøp deg sorte nyrer, så slepper du å angre om du sprayer... [/quoteKan nok være det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå