S.Arnesen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 noen som vet hvordan jeg får carsoft til å funke med usb adapter? carsoft 6.1 virker kanskje ikke med vista? haster, så om noen hadde noen tips som kunne gjøre meg klokere så blir det satt stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ligger tråder om temaet her. Carsoft er ikke så glad i USB bla... Har ikke 6.5? Kan legge det ut for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ligger tråder om temaet her.Carsoft er ikke så glad i USB bla... Har ikke 6.5? Kan legge det ut for deg. har 6.5 ja, men hadde det ikke på pc'en vi eksprimenterte med... Du har mer tro på 6.5 i kombinasjon med vista og usb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ja. Men kan ikke garantere funksjon da jeg ikke har prøvd. I allefall har du vel mulighet i Vista for å kjøre programmet som XP modus hvis du høyreklikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ja.Men kan ikke garantere funksjon da jeg ikke har prøvd. I allefall har du vel mulighet i Vista for å kjøre programmet som XP modus hvis du høyreklikker... strøkent, får teste videre i morgen Fant en liten sak her på forumet også. Ved bruk av usb overgang: Først og fremst så må du forandre oppsettet på kortet, gå inn på kontrollpanel -> system -> maskinvare -> enhetsbehandlig. Der finner du alle maskinvareenheter som er installert på maskinen din. Høyreklikk på RS232 usb-adapteret, gå inn på egenskaper. Der forandrer du "adressen" til adapteret til COM1, deretter (og det er dette som gjør at folk ikke får det til å fungere) så må du forandre komunikasjonshastigheten til porten, sett den lavt, gjerne 9600. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Bruker 9600 BAUD ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ja.Men kan ikke garantere funksjon da jeg ikke har prøvd. I allefall har du vel mulighet i Vista for å kjøre programmet som XP modus hvis du høyreklikker... strøkent, får teste videre i morgen Fant en liten sak her på forumet også. Ved bruk av usb overgang: Først og fremst så må du forandre oppsettet på kortet, gå inn på kontrollpanel -> system -> maskinvare -> enhetsbehandlig. Der finner du alle maskinvareenheter som er installert på maskinen din. Høyreklikk på RS232 usb-adapteret, gå inn på egenskaper. Der forandrer du "adressen" til adapteret til COM1, deretter (og det er dette som gjør at folk ikke får det til å fungere) så må du forandre komunikasjonshastigheten til porten, sett den lavt, gjerne 9600. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Dro du kjensel på tullingen som har skrevet det jeg kopierte Deep dish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Dro du kjensel på tullingen som har skrevet det jeg kopierte Deep dish? Hehe, ja den forumsidioten der er ikke vanskelig å kjenne igjen nei.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå