SteffenM2 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 BBC skal lansere 3 kanaler i Norge om ikke så veldig lenge, da skal de blant annet sende Top Gear, på samme tid som England og slikt, så da slipper vi og vente en uke ekstra for og se den nyeste episoden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 BBC skal lansere 3 kanaler i Norge om ikke så veldig lenge, da skal de blant annet sende Top Gear, på samme tid som England og slikt, så da slipper vi og vente en uke ekstra for og se den nyeste episoden! trenger ikke vente en uke for å se den nyeste episoden, max 20 min etter den er sendt i England så ligger den klar på nettet.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Den her er og, er ganske morsom: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 genialt... ler meg skakk men må si jeg liker den med MB amg e92 m3 og auda ®s4!? bedre... der er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Synest dette er det beste de har laga; http://www.youtube.com/watch?v=JeBkvpP5 ... re=related Han haaater bilen, heelt til han finner M knappen Men finnes mange dårlige "kopier" av top gear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=oLz362P_ ... re=related the car "looks" quick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Genial film, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå