hawk321 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Når jeg starter opp bilen når det er skikkelig kaldt ute, kan den stå lenge på tomgang uten at det blir varmt inne i kupeen. Men med en gang jeg begynner å kjøre blir det varmt. Hva skyldes dette...? Var ikke sånn før, begynte nå som det er jævlig kaldt ute.. Har ny termostat, vannpumpe, radiator og nok kjølevæske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Vil tro at motoren ikke klarer å bli varm når det er så kaldt ute, når den bare går på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Når jeg starter opp bilen når det er skikkelig kaldt ute, kan den stå lenge på tomgang uten at det blir varmt inne i kupeen. Men med en gang jeg begynner å kjøre blir det varmt.Hva skyldes dette...? Var ikke sånn før, begynte nå som det er jævlig kaldt ute.. Har ny termostat, vannpumpe, radiator og nok kjølevæske. En kandidat for årets innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ikke mobb, Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hvor lenge står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hvor lenge står den? Er ikke det et ganske personligt spørsmål?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk321 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Bilen stod å gikk i 20min tror jeg. Syns den burde bli litt varm da, selv om det var -10grader. Da jeg satte meg inn var temp.måleren på halv og da skulle det jo være en liten lunk på varmeapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Åssen er tilstanden på kjølevæska di da? Kan være dårlig gjennomstrømming i registeret ditt på en såpass gammel bil(avleiringer osv.). Tyder på en eller anna form for restriksjon,dårlig sirkulasjon og/eller muligens luft i systemet. Har den bare blitt slik er det ikke det siste alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Jeg sleit med det samma. Varm motor, å varmluft inni kupeen når jeg kjørte, men gikk den på tomgang, var det bare kaldluft.. Til meg holdt det å lufte anlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Er nok luft som gjør dette ja. e39 min blåser god lunk etter 10 min. på tomgang ved 10 kalde, og godt og varmt etter 20 min. Gi gass opp til 1000-1500 rpm. så skal du kjenne det varmer med en gang etter tomgangskjøring i 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 har samme problem...vanskelig å lufte systemet? e46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hvor lenge står den? Er ikke det et ganske personligt spørsmål?! Vi driver jo å sammenligner prosjekta våre heile tia, så korfor ikkje sammenligne dette og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hvor kaldt er det ute da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hvor lenge står den? Er ikke det et ganske personligt spørsmål?! Vi driver jo å sammenligner prosjekta våre heile tia, så korfor ikkje sammenligne dette og? Hehe...sant nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hvor lenge står den? Er ikke det et ganske personligt spørsmål?! Vi driver jo å sammenligner prosjekta våre heile tia, så korfor ikkje sammenligne dette og? Hehe...sant nok.... 'Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå